/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er den pris ok???
Fra : duffman.DK
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 13-09-04 17:00

Hej Alle

Jeg har fået tilbudt en dagsjagt på fasaner nede på sydsjælland og vil høre jer om, hvad i synes om prisen,
da jeg ikke har ret meget forstand på det.
2500 kr...... *host*.... >>sort<< for:

Fredag: andetræk
Lørdag: om morgenen andetræk, så kommer jagten på fasaner og så måske andetræk igen til sidst.

Der er lovet 100 fasaner til 12 personer og indkvartering er med i prisen. Standarden for det hele skulle vist være rimelig høj.

Hvad siger i til det???

Mvh Jonas

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-09-04 17:06

Jeeg synes det lyder aldeles rimeligt. God indkvartering, 100 fasaner. 12 mand. Høj standard. For pokker det er jo kun ca. 210 kr. pr mand. Det kan I jo ikke engang bo på en alm. kro for.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-09-04 18:04

Duttman.dk Slå du bare til det fås ikke billigere i den del af landet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 19:58

Det kommer virkelig an på, om prisen er for en person, eller for de 12 du omtaler.
mvh dova

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-09-04 19:59

Hej Jonas!
Du må godt nok undskylde, men jeg synes ikke det lyder rigtigt.
De 2500,- må være betalingen for 1 person.
At det så bliver et selskab på 12 personer à 2500,- er jo en fed forretning for godset.
Hvem får det nedlagte?
But never mind---2500,- for 2 gange andetræk og fasanjagt hele dagen incl. overnatning er nok prisen på de kanter, så det er vel ok.
Hvis det er 210,- pr. person vil jeg også med

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : duffman.DK

Dato : 14-09-04 17:26

Hej igen

Dårlig formuleret af mig....

Det var 2500 kr pr. person.

Men de 100 fasaner var til deling mellem 12 mænd....

Hvis det havde var 210 pr. person... tror jeg ikke det var nødvendigt at spørge herinde

(Alt) det nedlagte får vi med hjem.

Hvad siger i så til det????

Mvh Jonas

Ps. Det kan lige nævnes at de fasaner vi skal skyde, er solgt af en af mine venner for et par hundrede kr. stk. her for et par måneder siden og at der i ørigt gælder 3 skuds reglen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-09-04 17:31

Så synes jeg i hvertfald at det er lige i overkanten, specielt da det er SORT.

Du skriver at standarden er rimeligt høj. Er det indkvarteringen alene eller inkluderer prisen også fortæring, kaffe/the på turen, jagtfrokost o.s.v. eller kommer det oveni. ???

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-09-04 18:37

Det er omkring den pris, det koster for den slags jagter.
Prøv lige at tænke på, hvor meget jagt i kan leje for de 30.000,-

Mvh
dabj

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-04 18:41

Ja dabj. Men nu er der ingen der siger at de 12 personer kender hinanden!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-04 21:22

Duffman Det er under dagsprisen,når I får vildtet med hjem. Hvad vil du vide mere ???

Kommentar
Fra : duffman.DK

Dato : 14-09-04 22:03

Der er såmænd ikke så meget andet jeg vil vide BB1.
Jeg ville bare lige sikre mig at jeg ikke blev taget ved røven.

For en ny jæger lyder det nemlig som rimelig mange penge.... men det er nogenlunde prisen kan jeg forstå.

Men i skal have tak for hjælpen alle sammen....

Da jeg ikke kan dele pointene i 4 giver jeg dem til arne.... håber det er OK!!!!!

Endnu engang tak for hjælpen

Mvh Jonas

Godkendelse af svar
Fra : duffman.DK

Dato : 14-09-04 22:04

Tak for svaret arne.jakobsen.