/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Excel regneark.
Fra : scooter
Vist : 368 gange
500 point
Dato : 10-09-04 22:56

Jeg forsøger lige igen har ikke fået noget konkret endnu. Skal helst nå det her i weekenden.
Jeg søger et regneark til et lotto spil der hedder globelot. Man skal have 6 + 1 bonustal så vil
det udløse en førstepræmiesum på ca. 37,5 millioner. Er der en der har sådan et eller ved hvor
man kan finde det. Spillet hvis du vil se det er www.globelot.com vi er ca 50 personer der
spiller så det er et mega job at skulle kontrolere alle de kuponer hver uge så derfor ønsker vi sådan
et excel regneark.

MVH. scot.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-09-04 00:45

Der skulle være træningsprogrammer her:
http://map-second.makeaprofit.info/MaP3_CMS/_en-gb/wwwdefault.htm
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : H2

Dato : 11-09-04 13:09

Hej jeg har lige laver et excel dokoment der kan det. skriv din mail så sender jeg den til dig.
Henrik.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 11-09-04 13:54

Jeg skal også lige vide hvor mange rakker I har.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 11-09-04 14:09

hj@wgi-teamone.com Vi skal have ca 300 rækker.
På forhånd tak for hjælpen.

MVH. Scot

Kommentar
Fra : H2

Dato : 11-09-04 14:15

Nu har jeg sendt den så må du prøve om det virker som du vil kave det.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 11-09-04 14:31

Hej H2. Jeg har ikke modtaget det endnu ved ikke hvad det er galt.

MVH. Scot

Kommentar
Fra : H2

Dato : 11-09-04 14:54

Jeg har lige sendt den igen. Den står ellers som afsendt. Jeg er ikke lige hjemme den næste time så skriv igen hvis den ikke kommer.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 11-09-04 17:10

Har du fået min mail.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 11-09-04 17:26

Ja tak for det. Jeg ved ikke hvorfor den skriver en halv du kan ikke have en halv rigtig.
Men ellers er det ok tak.

MVH. Scot

Accepteret svar
Fra : H2

Modtaget 500 point
Dato : 11-09-04 17:32

Det er for at lave den udregning til sidst med hvor mange af hver rigtig du har.
Ellers kan jeg ikke se forskæld på vindertal og tillægstal.

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 11-09-04 17:41

Tak for svaret H2.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 11-09-04 17:48

Det var så lidt.
Held og lykke med 37,5millioner.