/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Overnatning i Frankrig
Fra : donbom
Vist : 567 gange
20 point
Dato : 11-07-02 12:40

Er der nogen som har forslag til overnatningmuligheder i Frankrig, når man kører i bil med endestation Nice

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-07-02 13:21

Hej Viskinge,

*lol* kort og præcist... men tror du ikke gerne at DonBom, gerne vil hører om dit forslag når du nu siger du har et...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-07-02 14:15

Hej starup

Det kan godt være at jeg er lidt dum, men jeg ved ikke hvad *lol* betyder.

vedr. spørgsmålet fra donbom, syntes jeg at det er "lidt", for ikke at sige meget forkert, at stille et spørgsmål så simpelt som så.
Jeg har ikke mindre end 2 kammerater der har campingpladser i Frankrig,som jeg kun kan sige god for, men er det hvad donbom spørger efter, er det 5 stjernet hoteller, eller en campingplads?????
Man kunne f.eks. godt tilføje i sit spørgsmål, at man køre selv og gerne ville finde en campingplads.

Endnu en gang: Venligst vær lidt mere præcis, når man stiller spørgsmål!

MVH viskinge

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-07-02 14:19

Undskyld strarup, jeg fik skrevet dit navn forkert i det foregående, håber du kan tilgive mig.

mvh viskinge

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-07-02 15:00

Hej Viskinge,

Selvfølgelig ka' jeg det... du er hermed tilgivet...

*LOL* står for Laughing Out Loud, en slags chat betegnelse når man evt. synes noget er en griner, sjovt eller morsomt...
og jeg synes det var et kort og præcist svar... og derfor ret komisk... "ja" og så ikke mere end det...

men jeg er fuldstændig enig med dig i, at der tit mangler en del oplysninger...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : donbom

Dato : 11-07-02 15:21

Tak for jeres altoverskyggende morsomme indlæg, korrekt det kunne være mere præcist for jeg gider sgutte at sove oven på en fransk vinmark med et stykke nylondug over mig, omvendt behøver det ikke at være 5 stjernet.
Essens er at vi 2 voks og 2 børn der skal til Nice og kører derned, men mangler et overblik over hvor man kan overnatte.

Accepteret svar
Fra : Zino

Modtaget 20 point
Dato : 19-07-02 18:06

Hej Donbom
Jeg går ud fra at når du spørger her så er det fordi du ønsker forslag til lidt billigere overnatning
I Tyskland og frankrig er der gode muligeheder for overnatning til billige penge, der findes et par kæder som Formule1 og Accor. Jeg har selv benyttet Formule1 hotellerne både ved Paris i forbindelse med besøg i Disneyland og i sidste uge i Berlin både på vej til Prag, samt på tilbagevejen hvor vi oplevede Love paraden. Kun 24 Euro pr nat pr værelse til to voksne.
Prøv selv at checke hjemmesiden www.hotelformule1.com her kan du også reservere plads på forhånd hvilket er en meget god ide da de er godt besøgte.

God fornøjelse
Zino

Kommentar
Fra : donbom

Dato : 05-08-02 15:04

Jeg takker for jeres indlæg.....HMMMMM.... Tænk hvis i havde brugt tiden til lidt konstruktivt i stedet for at sidde og plid-pladre. Korrekt jeg stillede et meget åbent spørgsmål, men det var fandme fordi jeg var meget åben overfor forslag.............Det lykkedes mig dog selv at finde et ganske udemærket alternativ når du kører på de europæiske veje. www.etaphotel.com eller prøv med www.accors.com

Kommentar
Fra : donbom

Dato : 05-08-02 15:04

Jeg takker for jeres indlæg.....HMMMMM.... Tænk hvis i havde brugt tiden til lidt konstruktivt i stedet for at sidde og plid-pladre. Korrekt jeg stillede et meget åbent spørgsmål, men det var fandme fordi jeg var meget åben overfor forslag.............Det lykkedes mig dog selv at finde et ganske udemærket alternativ når du kører på de europæiske veje. www.etaphotel.com eller prøv med www.accors.com

Godkendelse af svar
Fra : donbom

Dato : 05-08-02 15:09

Tak for svaret Zino. Undskyld, men jeg havde ikke set dit svar inden at jeg kastede mine galde ud over sådan et par jubel fj....

Du har som du kan se jeg skrev fuldstændig ret i formula1 hotellerne, men tog Etap da de også har bad på værelserne

Takker

Michael

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 05-08-02 22:40

Hej Donbom,

en lille hilsen fra et jubelfjols...

jeg har ikke lige nogle camping/hotel erfaringer fra Frankrig... så jeg ville nødig guide dig ud på lars tyndskids mark i en eller anden faldefærdig lade... med en masse høns... men ifølge konen der har prøvet det da hun var barn, sku' det vist være sjovt nok...
men jeg ville nødig være årsag til at i sku' få ødelagt jeres ferie pga. det...

havde i ellers en go' ferie?

du ku' evt. skrive et tip om denne side du har fundet, samt dine erfaringer denne gruppe... ku' jo komme andre til gavn...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : denglade

Dato : 22-01-03 17:10

Hej viskinge.

Du kommer ind på 2 campingpladser i Frankrig du kan anbefale. Hvilken?

Frank.

Kommentar
Fra : sparre

Dato : 08-04-03 09:12

for at finde "bed and breakfast" i hele Frankrig kan du gå ind på http://www.gites-de-france.fr/eng/index.htm

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 11-04-03 18:09

Er du i bil og har du en campingvogen så er deres rastepladser næsten lige så gode som en campingplads.Her ligger du sikkert sammen med mange andre camoister og man kan få det vældig hyggelig

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 11-04-03 18:09

Er du i bil og har du en campingvogen så er deres rastepladser næsten lige så gode som en campingplads.Her ligger du sikkert sammen med mange andre camoister og man kan få det vældig hyggelig