/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Septitank
Fra : Takeo
Vist : 6002 gange
20 point
Dato : 10-07-02 22:16

Hvordan laver man en septitank til brug i en kolonihave? Er der nogen, som kan lave en tegning til mig?

Accepteret svar
Fra : theking

Modtaget 20 point
Dato : 16-07-02 23:57

snak med din kommune,de vil sikkert kunne hjælpe dig
med tegninger og evt krav og lovlighed.
Det kan være at du kun må bruge en samletank evt en "Trapper".
Du kan også få kataloger om septitanke hos Brødrene Dall og Ao johansen, som er vvs grossister
med venlig hilsen Theking.

Kommentar
Fra : carbakk

Dato : 06-04-04 00:50

hvorledes er det gået med sagen. jeg står med samme problem. må man lave en septitank, og hvorledes fås/laves den billigst

Kommentar
Fra : Hr.Mortensen

Dato : 06-05-04 20:18

Du skal ringe til til din komune teknisk forvaltning så får du svar på dine spørgsmål. men du skal lave en tegning over din have og søge om bygge tilladelse, så skal de nok fortælle om du kan have den liggende der hvor du vil.
Se evt. www.kloakviden.dk
men det er meget få steder man må lave septi tanke kun samle tanke.
Har selv lige fået svar på mine spørgsmål i dag hos rødovre kommunes tekniske forvaltning.
Da jeg er ved at købe have uden toilet.

Håber du fik svar nok
Mortensen

Kommentar
Fra : huuslarsen

Dato : 07-05-04 17:47

Hvor får man fat i en billig samletank, til kolonihaven, jeg havde tænkt på om
man kunne bruge en palletank.

Kommentar
Fra : Hr.Mortensen

Dato : 07-05-04 18:13

Hvad er en palle tank?

www.lavprisvvs.dk

Kommentar
Fra : Hr.Mortensen

Dato : 07-05-04 18:13

Hvad er en palle tank?

www.lavprisvvs.dk

Kommentar
Fra : Hr.Mortensen

Dato : 07-05-04 18:13

Hvad er en palle tank?

www.lavprisvvs.dk