/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
webcam ...
Fra : plb
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 05-09-04 00:15

Hey

Jeg leder efter et script eller hvad der nu ska til for at få et webcam til at virke på en HTML-side.
Det vigtigste er at mit webcam kan sende samtidig med det bliver brugt til fx et IM program...
kan det lade sig gøre?

Mvh P/lb

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 05-09-04 10:31

Kan rekommendere Conqercam http://www.theill.com/conquercam/

Kommentar
Fra : plb

Dato : 05-09-04 11:23

Men kan man også bruge det til et IM-program? fx msn?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-09-04 11:24

Prøv. http://www.webcamxp.com
det kan meget og er free

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-09-04 11:32

sorry !
sidder med webcamxp version 1.03.700 free
den kan vist ikke fås mere ;-(

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 05-09-04 13:46

Med til din webcam føljer for det meste med et program som kan bruges til f.ex messenger Jeg har self en Labtec før 2-300 kr kør udmærked med messenger men program til webcam (på din webside) har du brug et andet. Med visse cameras føljer det program med før båda deler. Du skal passe på før mange webcam prg som ligger på nettet fordi er så nedlusede med spyware så du kan ikke ane det. Conqercam er garateret fri før det

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 05-09-04 13:48

Du kan kigge på http://www.metadesign.dk/sides/projekt.asp Jeg bruger en der.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 05-09-04 19:17

ja men hvis jeg har MSN Messenger kørende og har tændt for det så personen jeg snakker med kan se mig.
Hvis jeg så vil tage et billede skal jeg lukke det MSN vindue hvor jeg har mit webcam tændt...
Er der nogen der kender et program hvor det ikke er nødvendigt at lukke for fx MSN.
PerOlof behøver jeg at lukke MSN hvis jeg bruger Conqercam?
så mit webcam kan blive brugt at 2 klienter eller hvordan jeg nu skal forklare det.

mvh P/lb

Accepteret svar
Fra : PerOlof

Modtaget 50 point
Dato : 05-09-04 19:26

Det hænger på cameran og programmet dertil. Min klarer det ikke

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 08-09-04 14:58

Tak for svaret PerOlof.

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 08-09-04 20:01

Så lidt