/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
konto opsætning
Fra : jeanette18
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 01-09-04 21:40

Inden afinstallering af officeprogrammet(2003), skal jeg lige sikre mig at de 8 mailkonto jeg har oprettet (firma) også nu lige bliver backuppet. Jeg mener de ligger i PST-filen samlet med alle de andre oplysninger som er tilknyttet outlook 2003. Nogen der kan bekræfte dette:)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-09-04 23:23
Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 50 point
Dato : 01-09-04 23:35

Outlook.pst ligger normalt i C:\Documents and Settings\Brugernavn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Du ta'r bare en kopi af den og giver den et andet navn.
Efter installation af Outlook vælger du i Outlook :
Filer - Importer og henviser til din kopi.
Indstillingerne og e-mail kontoerne i Outlook ligger IKKE i denne fil.
Men derimod alle dine mapper og e-mails.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-09-04 23:40

Ups, filen er skjult/systemfil, så du skal lige ind i mappeindstillinger og vælge :
Vis skjulte filer og mapper samt fjerne fluebenet i :
Skjul Beskyttede Operativsystemfiler.
Ellers ka' du lede længe.
Gambrinus

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-09-04 23:48

taliskoko> Tak for linket, men der er ingen omtaler af outlook 2003. Der er sket en del ændringer med 2003 i forhold til de andre versioner, så derfor er jeg meget forsigtig.

Gambrinus> Tak for svaret, men da jeg kender proceduren for sikkerhedskopiering var det ikke lige det svar jeg efterlyste, men blot en bekræftelse på at jeg IKKE tog fejl af at mailkonto indstillingerne for outlook 2003 lå i PST-filen sammen med mails, adressekartotek m.v, og det fik jeg jo ikke lige.......

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-09-04 23:56

[citat]
bekræftelse på at jeg IKKE tog fejl af at mailkonto indstillingerne for outlook 2003
[citat/]
Øøøhhh, Joooo, jeg svarede jo netop, at de IKKE lå i .pst
Men hvor de ligger, har jeg aldrig fundet ud af.
Meeeen, de er jo ikke så svære at sætte op igen.
Hvis man ellers ka' huske sine passwords.
Gambrinus

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-09-04 23:58

Jeg har ledt på nettet uden held og må derfor kryvbe til korset og sige.... Jeg aner det ikke... MEN...

Der er vel ikke noget galt at tage en back-up af kontoerne og det skulle være muligt.

Åben mailprogrammet.
Gå i funktion, Gå i Konti..

Nu kan du se ude i høje side af viduet der står "Eksporter" klik der og nu kan du gemme filer individuelt, og så måske brænde den ned på en CD. Jeg har godt nok ikke selv gjort det, men se om det ikke virker. Så er du da sikker på at have en back-up af de mange kontoer.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-09-04 00:03

Har lige prøvet og det virker....

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-09-04 00:12

Øøøhhh, hvor var det lige du fandt den eksporter ?
Ka' ikke finde den
Ganbrinus

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 02-09-04 00:17

Taliskoko> jeg kan desværre ikke bruge metoden du nævner da eksporteringen kun kan foregå i express udgaven.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-09-04 00:22

Nååå, så var det derfor jeg ikke kunne finde den.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-09-04 00:22

Nååå, så var det derfor jeg ikke kunne finde den.
Gambrinus

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-09-04 00:29

Det var sur ræv... Så er jeg tør for gode ide'er... For nu

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 02-09-04 00:33

I får begge to tak for indsatsen.

Godnat:)

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 26-11-04 21:56

Tak for svaret Gambrinus. God weekend.