/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Har brugt dreamtoolz, har problem???
Fra : onetime
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 01-09-04 20:53

Jeg søger en som har erfaring med dreamtoolz.
Mit problem ligger i, at på min hjemmeside: http://hjem.tele2adsl.dk/danholm
Er den højre side, helt sort og jeg har ikke mulighed for at ændre i det, da man ikke kan, fordi det ikke vises i programmet.....
HJÆLP....

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 01-09-04 21:02

Hvis du mener det der er til højre for billede, så skal du nok dele det op i nogle tabeler eller noget andet for at skifte farven der over, efter et kig i din kildekode kan jeg se du har sat din baggrunds farve til sort så derfor er din højre side også sort.

BGCOLOR="#000000" = med sort baggrund

Accepteret svar
Fra : danvei

Modtaget 50 point
Dato : 12-11-04 23:51

Du kan jo vælge at lave din side gradueret istedet for fast farve.
Det gør du inde i "side" , sæt prik i "gradueret" så må du lige lege lidt med gradueringen ved at flytte de "skydere" der er når du har trykket på "graduerings-bjælken".
Så går du ind i "filer / diverse / standardindstilling for ny side " her sætter du den ny side til "standard" for resten af dine sider.

Godkendelse af svar
Fra : onetime

Dato : 13-11-04 00:16

Tak for svaret danvei.