/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Cand.negot ?
Fra : Zambrotta
Vist : 768 gange
50 point
Dato : 31-08-04 20:31

Hey jeg overvejer meget denne uddannelse på Syddansk Universitet efter jeg er færdig med min gymnasielle udannelse, jeg har dog en betænkelighed - jeg er sproglig, grundet jeg ikke er særlig god til mat. - kravene til uddannelsen er mat. på c niveau - burde ikke være så svært, nogen der arbejder eller uddanner sig som cand.negot ? og kan fortælle hvor meget mat. og regnestykker det involverer som sådan - det er jo en kulturel og sproglig udd. så jeg burde mene, jeg som sproglig kan overkomme den del af regning det består af ? og hvad er lønnen ?

Accepteret svar
Fra : sfl17

Modtaget 50 point
Dato : 31-08-04 23:14

Hmmmm det bedste er nok at spørge nogen på denne her side: http://www.negotnet.dk/Medlemsliste.htm

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 31-08-04 23:14

Hmmmm det bedste er nok at spørge nogen på denne her side: http://www.negotnet.dk/Medlemsliste.htm

Godkendelse af svar
Fra : Zambrotta

Dato : 01-09-04 20:48

Tak for svaret sfl17.