/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Xp-pro sp2
Fra : bjorlig
Vist : 203 gange
200 point
Dato : 28-08-04 00:45

Efter installation af sp2 for xp-pro, US version, fungerer pc-en ikke mere!! SP2 anmoder om reboot, hvorefter maskinen rebooter, starter og kommer til windows startskærm, derefter rebooter den automatisk igen..... og så fremdeles i al uendelighed.

Det samme er sket på to forskellige pc'er!!

HVad sker der???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 00:56
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-04 08:09

Lav en systemgendannelse og glem sp2 indtil videre.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 28-08-04 08:56

hej
helt rigtig Teil

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 28-08-04 10:37

Teil har så evig ret.

Eddie/
nu med lig i lasten

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-08-04 13:34

Også i den grad!

Eddie, er det derfor man kan lugte hvor du er

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 28-08-04 13:54

ja, er enig med alle de andre, SP2 er, for det første , ikke kommet på dansk endnu, og, for det andet, er selv US versionen fuld af bugs. SÅ GLEM DET! mindst et halvt år men 3/4 vil heller ikke skade. det gør mere skade ens gavn at installere det nu.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-08-04 13:59

Det er ikke første gang, at MS udsender opdateringer der skader mere end de gavner.
Der findes erhvervsrelaterede nyhedstjenester der informerer, tester og følger udviklingen, og man kan nemt følge med hvis man tilmelder sig et nyhedsbrev fra f. eks. www.computerworld.dk

Kommentar
Fra : bjorlig

Dato : 28-08-04 14:59

Jeg har måske ikke udtrykt spørgsmålet klart. Hvordan kommer jeg i kontakt med systemet når den hele tiden rebooter? Hvordan gendanner man uden at windows kan startes?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 15:04

Prøv at gå ind i fejlsikker tilstand! Tryk F8 under opstart!

Kommentar
Fra : bjorlig

Dato : 28-08-04 16:51

Det gør ingen forskel om der startes i safe-mode!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 16:57

Prøv last good på den skærm der dukker op når du trykker F8

Kommentar
Fra : bjorlig

Dato : 29-08-04 00:24

Det giver heller ingen forskel!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 01:27

Tror en geninstallation er det eneste jeg har tilbage at foreslå!