/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Show code view/ Show design view driller
Fra : HPKristensen
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 20-08-04 20:45

Jeg har et problem med DW MX. Jeg kan ikke skifte imellem "show code view" og "show design view". Når jeg går i "show code view" og går tilbage i "show design view", så kan jeg ikke gå tilbage i "show code view" mere! MEGET irriterende. Hvad gør jeg? Det er som om den fryser når jeg har været inde i koderne én gang.... Så mener den åbenbart at jeg har opbrugt min kvote... Og det er en temmelig vital funktion... Er der nogen der ved om det er en eller anden bestemt indstilling eller noget andet der er galt?
MVH HPKristensen

Accepteret svar
Fra : BoJohansen

Modtaget 110 point
Dato : 20-08-04 21:03

http://www.macromedia.com/downloads/updates/

Prøv evt. en update. Disable dit Antivirus inden du opdatere, og til næste gang du installere DW så husk at Disable dit Antivirus inden installation.

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 20-08-04 21:06

Hvis ikke en update hjælper, så afinstaller DW->Genstart->Disable Antivirus->Installer DW

http://mm-exporter.joexx.de/

Du kan med STOR fordel bruge dette prg. til at lave en backup af dine site definitioner osv. inden du ominstallere

Kommentar
Fra : HPKristensen

Dato : 21-08-04 09:57

He, he.... Okay. Jeg prøver. Så vender jeg tilbage!
1000 tak.
HPKristensen

Godkendelse af svar
Fra : HPKristensen

Dato : 21-08-04 14:11

Hej BoJohansen,
Tak for svaret. Det hjalp sku.
Jeg har dog stadig problemer med det der flashplugin halløj. Jeg har skrevet en kommentar i tråden, ved kke om du kan hjælpe...
MVH HPKristensen

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 21-08-04 14:17

Ja, det er ofte at der sker fejl under installation af DW pga. antivirus.

Antivirus blokere for nogle ting i DW da de virker som fjendtlige, men ikke er det.
Disse ting er ting(Java) som gør det muligt at bruge Extensions i DW.

Så aldrig installer eller opdater DW uden at slå Antivirus fra først

Kommentar
Fra : HPKristensen

Dato : 21-08-04 20:29

Jeg kunne godt nok ikke opdatere med det link du havde givet mig. Heller ikke selv om jeg igen havde slået antivirussen fra. Når jeg skulle installere den, sagde den "this folder does not contain DW MX 2004"
Meget mærkeligt...

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 22-08-04 12:30

Måske du har hentet den forkerte Update version???
Reinstallerede du DW?

Kommentar
Fra : HPKristensen

Dato : 23-08-04 12:39

Ja, jeg fjernede den helt og geninstallerede med antivirussen disabled.
Jeg har hentet den engelske version til PC... Så jeg tror da nok det sku være den rigtige....