/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Fejl i IE
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 511 gange
56 point
Dato : 19-08-04 15:33

Jeg får fejl, når jeg kommer ind på en af mine sider
(http://grenaafester.users.whitehat.dk/baerbar/redi.php)
Er der nogle, der ved, hvad disse fejl skyldes (de kommer først, når du har
prøvet at indtaste daterne en gang, men det skal være med, at der ikke er
noget, der er udfyldt, eller næsten ikke)?
Undskyld, hvis det er forkert gruppe, men vil I så ikke sige det?

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 19-08-04 15:33

Bemærk der er en slutparantes, når hjemmesiden slutter, så I skal kopiere den ind

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 19-08-04 15:46

Hmm, hvilken fejl får du? :)

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 19-08-04 18:15

Bl.a. en på linie 20 med et ugyldigt tegn, eller hvad den hedder?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-04 22:07

[hør]
Citat
Siden blev ikke fundet
Den side, du søger efter, er fjernet, navnet er ændret, eller den er midlertidigt ikke-tilgængelig.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du sørge for, at adressen er stavet korrekt.

Åbn hjemmesiden grenaafester.users.whitehat.dk, og søg efter hyperlinks, der fører til de ønskede oplysninger.
Klik på knappen Tilbage for at prøve et andet hyperlink.
Klik på Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.

HTTP 404 - Filen blev ikke fundet
Internet Explorer

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : PepsDK

Modtaget 56 point
Dato : 20-08-04 08:44

MOLOKYLE du skulle jo fjern ) efter adressen, nok derfor ;)

Og Lasse.. jeg får ikke rigtigt nogen fejl, når jeg prøver :S

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 22-08-04 21:20

PepsDK -> Det lyder ret mærkeligt

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 17-01-05 18:56

Tak for svaret PepsDK.