/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
multimediekort
Fra : krasmuss
Vist : 1010 gange
30 point
Dato : 12-08-04 14:05

Jeg har lige formateret min harddisk og lagt XP ind igen. Problemmet er nu, at den ikke kan spille lyd. Hvis man går ind og kikker under system, siger den, at mutimeikort ikke virker korrekt. Der er ikke i sat et kort, men lydudgang sidder på selve moderbord. Jeg har set problemmet før, men kan ikke huske hvad der blev gjort. Har i nogen forslag ?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 40 point
Dato : 12-08-04 14:10

Du skal sikkert indstallere lyd driverne,fra din bundkort cd,se om du ikke kan finde en mappe der hedder Audio driver på cd'en.
Manse9933

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-04 14:16

Tryk på start,find tilbehør,så underholdning,derefter lydstyrke.
Fjern alle fluebenene forneden.Problemet har også drillet mig nogen gange,
håber du får gang i den .
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 12-08-04 14:17

Ellers prøv at sig den skal lede efter driveren inde på Windows Update.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-04 14:20

Om igen. Start ,programmer,
glemte programmer
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-04 14:24

Hent dette program og gå ind under PC> opsummering,find dit lydkort,ud for dette køre du din
mus pil og der vil komme et link frem,hvor du kan få/finde en drivere,så får du også den sidste nye opdatering>

AIDA32 Enterprise Edition

http://www.benchmarkhq.ru/be_common.html
Skal have adgang igennem din firewall

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-04 14:27

kører du din musse pil hen over teksten
Gratis

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-04 14:30

Så kan du også få de sidste nye drivere til resten af bundkortet

Godkendelse af svar
Fra : krasmuss

Dato : 27-04-05 18:19

Tak for svaret Manse9933.