/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Jeg kan ikke installere "Macromedia Flas~
Fra : fsk
Vist : 1737 gange
200 point
Dato : 05-08-04 17:12

hvilket gør at jeg får fejl meddelelse "Macromedia flash player er ikke installeret..." når jeg åbner diverse hjemmesider -
bl.a. på "www.hamletsommer.dk" - og i øvrigt på stort alle hjemmesider møder en lille firkant i en større ramme, hvor der
skulle have været en animation.
Senest, har jeg heller ikke kunnet printe et billede i en e-mail ud.

Kort sagt, der sker ikke noget, når jeg trykker på "Install now" på denne hjemmeside
"http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash".
Og jeg ser ikke en "movie" på den efterfølgende side hvor der står "When you see the installation completion movie above and text below, your installation was successful."

SÅ HVIS I KUNNE HJÆLPE MIG VILLE JEG VÆRE JÉR MEGET TAKNEMLIG, på forhånd, tak!

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 05-08-04 17:52

Hej
Det kan godt være, det her hjælper!
Åbner Internet Explorer - klik på Funktioner på mene linie - internetindstillinger - Avanceret - Gendan standarder.
MVH

Accepteret svar
Fra : jhvp

Modtaget 210 point
Dato : 05-08-04 18:22

Ellers kan du download player og intalere den der fra.

Internet Explore: http://www.macromedia.com/go/full_flashplayer_win_ie

Netscape-compatible: http://www.macromedia.com/go/full_flashplayer_win

Godkendelse af svar
Fra : fsk

Dato : 05-08-04 19:47

Tak for svaret jhvp.