/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Martin Bigum: hvor?
Fra : Essoxfly
Vist : 3208 gange
500 point
Dato : 30-07-04 11:04

Er der mon en der ved hvor Martin Bigum malerier/billeder handles.

Mvh. Essoxfly

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 510 point
Dato : 30-07-04 11:19

Har du prøvet at kontakte denne adresse http://www.martinbigum.dk/contact.htm

De vil kunne fortælle dig , hvis de ikke selv har det, hvor du så kan købe.

mvh ans

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-07-04 11:22

Hej Essoxfly - prøv denne side: http://www.martinbigum.dk/contact.htm

Citat
For further information on Martin Bigum please contact (gallerist) Nils Stærk, Njalsgade 19C, 2300 Copenhagen S, Denmark, Tel. +45 32 54 45 62,
Fax +45 32 54 45 26. E-mail bigum@nilsstaerk.dk,
Internet www.nilsstaerk.dk.
Litografier, plakater og andre prints af Martin Bigum kan erhverves hos / Litographic prints, posters & other prints by Martin Bigum can be purchased at; Edition Copenhagen, Strandstræde 66-70, Cph. K. or E-mail; dv@editioncopenhagen.dk

De burde kunne oplyse det.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-07-04 11:24

Mere ang. Nils Stærk's galleri

http://www.nilsstaerk.dk/information/information.htm

The gallery was founded in 1997 by Nils Stærk and moved to it's present location in Njalsgade 19 C, Copenhagen, in August 1999.

Kristian Eley, Eley Studio has designed the office/showroom and the projectroom for exhibitions.

Godkendelse af svar
Fra : Essoxfly

Dato : 31-07-04 00:32

Tak skal i have.
Lettere pinligt, har altid regnet med det link var til at maile ham og jeg har egentlig ikke haft lyst til at "spilde" hans tid. Iøvrigt var begge jeres svar ganske brugbare, så "gevinsten" bliver uddelt efter først til mølle princippet.

Mvh. Essoxfly