/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Default Font
Fra : dat
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 28-07-04 14:37

Hvordan kan jeg i Dreamweaver MX tvangstyre "Default Font" om til f.eks. "Verdana" "Size 2" ???????
VH
dat

Accepteret svar
Fra : LisBJensen

Modtaget 60 point
Dato : 28-07-04 14:58

Hej dat
Under rediger (edit) kan du i preferencer (Indstillinger) sætte din font til det du ønsker.

Lis

Kommentar
Fra : dat

Dato : 28-07-04 18:38

Hej Lis.
Jeg troede også det var der der skulle vælges noget, men:
Der er fire kasser at vælge imellem, hvilken skal jeg vælge.
Når jeg så arbejder i DW MX, bruger jeg næsten altid "Verdana", "Arial" osv. Size: 2. MEEEEEN
den synes jeg ikke rigtig jeg kan finde i preference????????
Hmmmm.
Er jeg helt dum - hvis må du nok skære det ud i pap.
Hilsen dat

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 28-07-04 19:33

Kan du ikke sende et Screen dump til mig så skal jeg se. Har du ikke en der hedder font??

Email: lis.jensen(a)stofanet.dk erstat (a) med @

Lis

Godkendelse af svar
Fra : dat

Dato : 29-07-04 09:33

Tak for svaret LisBJensen.
Det virkede. Man skulle bare vælge 10 pt (small) font, det svarer til size 2. Lidt mærkeligt, men sandt.
Ha´ en go´ dag.
dat

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 29-07-04 17:57

Tak og tillykke med successen.
har du overvejet at bruge stylesheet i stedet for?? (og kaldet CSS

Lis