/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 75853
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
Outlook Express igen...
Fra : bimbobo2
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 25-07-04 10:43

Hej,
med henvisning til denne artikel: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.co%20m:80/support/kb/articles/q309/6/76.asp&NoWebContent=1 (denne link er lidt træls, man er nødt til at markere den op sætte i adressefeltet i browseren manuelt, virker den ikke prøv: Knowledge Base-artikel - 309676 ) vil jeg gerne høre on der er en løsning, da cirka hver anden dag, er jeg nødt til at reboote for at checke mails med Outlook Express. Se også tidligere indlæg jeg oprettede http://www.kandu.dk/dk/spg/43804

Er der nogen der har fundet en løsning?
MVH

 
 
Kommentar
Fra : bimbobo2


Dato : 26-07-04 17:19

Hej,
nu skete den igen... jeg fik følgende nesked:

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Konto: 'Carlo', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

Det er virkelig noget **** og jen´g kan ikke forstå, at Microsoft ikke laver en patch til at rette dette i OE 6

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177353
Tips : 31960
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407393
Brugere : 218867

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste