/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
msn
Fra : johnni
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 19-07-04 14:55

hej er der andre der oplever at msn er begyndt at køre langsomt
når man sender filer med den.og nogen der ved hvordan man gør den hurtigere igen..
mvh.johnni

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-04 15:01

At få MSN til at køre ordentlig er som regel mest noget med held at gøre!!

Er det filoverførsel du snakker om? Er det et problem du har med alle du sender/modtager filer fra, eller kun nogle?

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 19-07-04 15:04

hej ted.
ja det er med filoverførsel og det er med alle men det er først kommet her de seneste dage..
har ellers bare kunne sende uden problemer

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 19-07-04 15:13

Måske er det bare servere der fra dig eller modtagerne kører langsomt i øjeblikket, men det kan også være vira eller spyware der begynder at ødelægge det for dig. Har du prøvet at tilbagestille din computer, til før problemet opstod.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-04 15:20

Har du lige installeret firewall eller andre sikkerhedsprogrammer? Er der sket ændringer med din internetforbindelse!

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 19-07-04 15:39

Nogen siger at det skyldes at messenger sender over MSNs servere, og at det derfor bliver langsommere. Derfor kan det bedre betale sig tidsmæssigt at bruge ftp til større filer..

Karl Smart

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 19-07-04 17:10

jeg har prøvet alt og der kommer sådan en gul kasse på hvor der står hvad man kan gøre hvis den kører langsomt men intet hjælper.og nej har ikke fået noget nyt..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-04 17:59

Så ville jeg prøve Palles forslag og gå ind på www.spywarefri.dk og prøve deres online værktøj.

Der kan du osse downloade hijackthis, så du evt. kunne sende en logfil ind til Kandu katagorien Sikkerhed! Du er muligvis blevet hijacket!

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 24-01-06 13:58

Tak for svaret pallebhansen.