/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
MSI k7n2 delta HJÆÆLP
Fra : CyberfishY
Vist : 445 gange
40 point
Dato : 27-06-04 16:43

Jeg har lige skiftet mit bundkort ud fra ECS til MSI k7n2 Delta

Jeg har følgende:

MSI k7n2 delta (bundkort) nvidia chipset 2
2400 xp AMD Athlon
512 Mb ddram
G-force 5 fx 5200 (asus) meed tv out
Soundblaster live

Jeg har updated ALT som kan updates

Mit problem er at når jeg spiller et hvilket som helst spil så enten fryser det eller også begynder grafikken og blinke og danse efter ca en ½ time..jeg har ikke oplevet noget lignende på det gamle bundkort (ECS) som jeg lige har skiftet ud med MSI Delta bundkort...Jeg har prøvet med forskellige grafikkort driver uden held.

Jeg er meget vild efter noget hjælp her !!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-04 17:21

lyder som et problem med varme!

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 27-06-04 17:26

Ja det tror jeg også....men mit G-force 5 fx har ikke haft problemer med varme på det gamle bundkort "ECS"
og jeg har også lige monteret en lille køller på grafikortet uden held !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-04 17:30

Det kan osse være bundkortet! Jeg fik udskiftet et bundkort, da min puter lavede nøjagtigt det samme som du beskriver! Så funkede alt igen! Kan du ikke aflæse dine temperaturer for øvrigt?

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 27-06-04 18:29

Jo de forholder sig meget normalt..havde lige en hånd inde i min comp for at mærke efter nogle varme steder...og jeg kunne ikke mærke noget varmt...jeg har hørt det måske kan være problem med at mit grafik kort ikke kan sammen med msi bundkortet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-04 19:14

Hvis det var tilfældet ville du vel ikke kunne køre normalt i en ½ time?

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 27-06-04 20:47

ok !

Jeg fandt ud af at når grafiken spasser ud i spillet som jeg spiller, så forsvinder det igen når jeg går ud i windows og tilbage til spillet...det er meget underligt syntes jeg !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-04 23:00

Hmm? Har du den nyeste directx?

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 27-06-04 23:29

Ja jeg har den nyeste....jeg prøvede lige med et andet grafik kort en g-force 4 og der fejlede grafikken ikke noget...underligt !!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-04 23:42

Ok så må det jo være grafikkortet! Det der 5200 er nu heller ikke specielt godt! Du kan få et 5500 til samme pris!

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 28-06-04 17:46

Jeg har overvejet et Radeon ..bare samme fejl ikke opstår der !

Er der overhovedet ingen som har en konstruktiv ide hvad det kan være

Accepteret svar
Fra : baronen77

Modtaget 40 point
Dato : 29-08-04 15:23

Jeg bruger samme bundkort, og det kører helt perfekt. Hvis du har nyeste grafikkort drivere og directX, vil jeg helt klart skyde på at det er dit i grafikkort fejlen ligger, idet du har prøvet et andet grafikkort hvor der ingen problemer var.

Godkendelse af svar
Fra : CyberfishY

Dato : 12-10-04 12:02

Tak for svaret baronen77.