/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
To sim kort i en mobil?
Fra : nosunshine5
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 26-06-04 22:33

Jeg mener at have set reklamer man kan have to sim kort i en mobil tlf. Hvad hedder de og hvor forhandles de?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-06-04 22:45

Hi, måske skulle du have sat spørgsmålet under den rigtige kategori? Desværre kender jeg ikke svaret på dit spørgsmål, men måske ser nogle af "de kloge" det, selv om det står forkert.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-06-04 22:47

Ja her ringer man til vor herre.
Jeg har ikke hørt om en mobil til to simkort.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 26-06-04 22:47

Ups.. Det gør det hvordan sletter ejg det igen?

Kommentar
Fra : tjuel

Dato : 26-06-04 23:23

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/news.php?visSide=1356

måske du finder det her, de reklamerer med at kunne kopiere 10 abbonnementer over på eet simkort, men om det virker ved jeg ikke - DUALSIM som reklamerede senere kunne ikke og er gået konkurs samt blevet politianmeldt

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 60 point
Dato : 26-06-04 23:24

Det kan du ikke. Så snart det første indlæg er skrevet, er det sket med at trække spørgsmål tilbage. Men du kan give mig pointene, så skal jeg lave et spørgsmål til dig, så du får dem tilbage igen.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 27-06-04 00:53

Tak for svaret Jernladyen.
         Gør ikk noget med pointene. Da jeg ikke når at bruge dem op alligevel. Ihvertfald ikk foreløbig. ;)

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-06-04 01:30

Nå, men du får dem nu alligevel. Jeg har heller ikke noget at bruge dem til.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-06-04 01:31

Jeg glemte lige at skrive, at jeg sætter spørgsmålet her under religion, hvor du satte dit.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : pallebhansen