/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook gemmer ikke vindue indstillinger~
Fra : abelspendabel
Vist : 468 gange
260 point
Dato : 08-06-04 11:26

Hej
Hvis jeg f.eks. åbner en anden brugers kalender i outlook (97) viser outlook kun bjælken, altså kun den øverste blå bjælke hvor der står titel i.
Efterfølgende kan jeg godt rezise den men problemet er at den ikke gemmer indstillingen, så næste gang jeg åbner kalenderen kommer kun den lille bjælke frem.

Jeg har prøvet alle muligheder med at højreklikke på bjælken og vælge størrelse, minimer, maksimer og så videre.

Jeg hørte om en løsning for nogle år siden med at det muligvis var i registreringsdatabasen at fejlen skulle rettes.

Hjæælp det irreterer mig at jeg ikke kan rette fejlen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-06-04 12:41

Prøv det mest simple, at bruge musen til at strække/trække billedet helt ud. Det er det der skal til ved ens egne sider. Og dette huskes til næste gang.

ellebye

Kommentar
Fra : piglet

Dato : 09-06-04 23:23

Jeg, prøv den ide ellebye kommer med. Det er nogenlunde den samme som benyttes når IE ikke vil åbne de næste vinduer i fuld størrelse. Man strækker det nye vindue med musen *efter* at havde lukket det første vindue, og når det så har den størrelse man ønsker, så lukker man også dette vindue.
Herefter har IE (og sikker også outlook) husket den opsætning.

Søren

Kommentar
Fra : abelspendabel

Dato : 15-06-04 11:43

det hjælper ikke har prøvet flere gange nu, jeg mindes engang at have set en løsning hvor man ændrede på nogle ting i registreringsdatabasen... er der nogen der kender den løsning?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-06-04 12:06

Der måske en anden mulighed. Højreklik med musen, kun så ikonet markeres, gå herefter ind under egenskaber, og hvis "vinduet" ikke er sat til "maksimeret" så prøv at gøre det.

Kommentar
Fra : abelspendabel

Dato : 16-06-04 11:03

har prøvet alle de der ting med musen, der hvor det går galt er i reg. databasen det er der den ikke vil gemme ændringerne, måske er det en streng der skal slettes/nulstilles

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-06-04 11:18

Vi søger videre for en forklaring.
Prøver i alt fald.

Kommentar
Fra : abelspendabel

Dato : 01-07-04 08:35

stadigvæk ingen der har en løsning

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-07-04 08:52

Jeg kan desværre ikke lige få øje på een.
Men gør hvad jeg nu skriver.
Opret et spørgsmål mere til 1 point, og henvis til dette spørgsmål, så kommer det ind på top 25 igen, kopier blot stien foroven over i det nye spørgsmål, så kan det være du får lidt flere input.

ellebye

Kommentar
Fra : hemse

Dato : 24-02-06 15:02

Hej!
Når du har trukket vinduet til den ønskede størrelse så hold "ctrl" knappen nede mens du lukker vinduet så burde det åbne i ønsket størrelse næste gang.