/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Udfordring for kandu.dk's brugere
Fra : konkurrencesvar.dk
Vist : 596 gange
500 point
Dato : 30-05-04 15:59

DR-sportens managerspil er et online EM 2004 spil, hvor du skal sammensætte dit eget hold af spillere fra den virkelige verden.
Du skal vælge 11 spillere og en træner, som ændrer værdi i spillet alt efter hvordan de klarer sig i de rigtige EM 2004 kampe. Formålet med spillet er at forøge sit holds samlede værdi så meget som muligt.
konkurrencesvar.dk kører sin egen interne konkurrence med en pengepræmie som kan blive forholdsvis stor. Efter at have oprettet hold klikker man øverst på "dine ligaer" og derefter på knappen "tilmeld til liga" derefter udfyldes felterne:

Liga navn: Konkurrencesvar.dk
Kodeord: nyhedsbrev

Vi starter med en præmie på 100,- kr. til vinderen men med forbehold til at forhøje i forhold til hvad vi inkasserer på vores sponsor-konkurrencer. Eller sagt på en anden måde..... I FÅR EN DEL AF KAGEN (Hvis i vinder over mig, for jeg er nemli' også en konkurrence-haj og deltager i den interne konkurrence)
Vi vil løbende opdatere med præmiens størrelse i nyhedsbrevet samt på forsiden af http://www.konkurrencesvar.dk

Bedst placeret kandu'er får selvfølgelig pointene i dette spørgsmål

Ekstra chance: Er vinderens brugernavn konkurrencesvar.dkxx (xx udskiftes med valgfrit, evt tal) lægger vi 100 kr. ekstra oveni

BEMÆRK: FORUDSÆTNINGEN FOR AT VINDE PENGEPRÆMIEN ER AT MAN ER MODTAGER AF KONKURRENCESVAR.DK's NYHEDSBREV

Bliv modtager af vores nyhedsbrev ved at gå ind på http://www.konkurrencesvar.dk og klikke på "tilmeld nyhedsbrev" i menu'en
Gå til DR's managerspil ved at klikke her: http://dr.swush.com/em_2004/default_nologin.asp
Hjælp: Sæt dit hold med omtanke og læs nedenstående ekstra tip.
Slutter: Tilmelding inden 12. Juni
Ekstra tip 1: Vær opmærksom på hvilke hold der spiller i de forskellige runder, og sæt dit hold derefter.
Ekstra tip 2: I DR's regler står der at retten til præmier bortfalder hvis der oprettes mere end 1 hold pr. person.
Ekstra tip 3: Man kan skifte spillere ud, men dette koster 1% af spillerens værdi. Der er dog 1 gratis handel pr. runde. Frem til start kan der udskiftes frit.

Husk: Alle vinderne har det tilfælles at de har deltaget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-04 16:02

Jeg gider ikke de popup reklamer.
Så nej tak.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-05-04 16:08

kedeligt,fodbold,GAB,nyheds brev,GAB GAB reklame endnu mere GAAABBB

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-05-04 16:10

Jeg har held i kærlighed.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 30-05-04 16:17

hmm.... Teil og Manse
1) Der er ingen popup-reklamer på managerspillet
2) Konkurrencesvar.dk har nok nogle af de strengeste mail-politikker
3) Nyhedsbrevet fylder ikke meget mere end en mail fra kandu.dk som i sikkert modtager stakkevis af, og det er da bare at slette den
4) Der er ingen der siger at det er jer som skal deltage i sponsor-konkurrencerne
5) Men ellers tak for jeres meget objektive indlæg

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-05-04 16:26

uffe,syntes du ikke det er lidt for meget, med dine forsøg på at promovere din HP,jeg må ikke lege med dig for min mor,så adios amigo.
Manse9933

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 30-05-04 16:28

hehe.... Emesen, var det ikke dig der skrev i en tråd at din kone havde ringet hjem og fortalt at hun havde vundet 25.000 på en skrabe lod

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 30-05-04 16:45

Manse...
måske, men for et års tid siden gjorde jeg det samme, men i en gruppe der hed kandu.dk. Om det var fodbold, håndbold, golf eller hvad, kan jeg ikke huske, og jeg kan ikke lige finde tråden.

Det er da reklame, og det er da også derfor jeg har skiftet brugernavn, det er da indrømmet, men hvis jeg får 10 brugere på denne tråd skal jeg da vist være glad og det bliver jeg da ikke lige rig på *G*

Jeg har deltaget i alle dr/swuch's managerspil, og dette er et forsøg på at gøre det sjovere

Forresten så hedder jeg Eric og ikke Uffe

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-05-04 16:58

Lidt sjov du ikke kan huske det Uffe eller E.P når du selv have lavet spørgsmålet

Men her er den

http://www.kandu.dk/dk/spg/6478

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-04 17:00

konkurrencesvar!
Du har været bruger af kandu siden 28.02.02 (du har selv gjort opmærksom på ny brugerprofil) så du kender jo til de fleste brugeres holdning om at reklamere for eget "firma".
De brugere på kandu, som ønsker at få et nyhedsbrev fra din "side" har sikker tilmeldt sig, de har jo været med til at redigere den.
Fodboldspillet er stort set en kopi af http://www.hattrick.org/Common/default.asp som DR og nu du har taget til sig. Denne gang bare med præmier.
Det var ikke Emesen der havde en kone, som vandt på et skrabelod, det var en anden bruger.
P.s.
På din hjemmeside skriver du Med Venlig Hilsen. Venlig og hilsen skal ikke skrives med stort.
Hilsen ans

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 30-05-04 17:04

Tak for det briani *G*

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 30-05-04 17:06

Ans...
Jeg mener det er i denne tråd http://kandu.dk/dk/spg/36664 den med skrabeloddet er, men jeg har kun 2 point tilbage så jeg kan ikke købe den

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-05-04 17:07

Jeg havde også engang held i kærlighed, men så vandt jeg en million og?!?!? tjae...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-04 17:18

Jeg har ikke købt mig til svaret, kan bare huske det, det var ellebye.
Hvorfor skal du betale for at se den tråd? Er det ikke din egen?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-05-04 17:22

Hvis det IKKE at have held i kærlighed skulle betyde at man har held i spil, så kan jeg godt nok IKKE forstå at jeg ikke også har vundet mindst en million forlængst...
mvh Benny

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 30-05-04 17:24

Så skal jeg logge ind med mit gamle brugernavn, og det er jeg lidt imod

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-05-04 17:34

Værsåartig

Fra : ellebye Dato : 26-03-04 13:16

I hvert fald her, men jeg kan selvfølgelig ikke vide hvordan andre opfatter det.

Men til noget helt andet, min kone har lige ringet og sagt at vi har vundet 25.000 kr. på et skrabelod. Hvor mange kasser øl kan man få for dem????

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-05-04 17:36

Uffe, konkurrencesvar, E.P, eller hvad du nu hedder, det var min kone der vandt 25.000 kr. på et skrabelod.

Jeg selv har ikke held i spil, så det overlader jeg til min kone.

ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-05-04 17:41

Det var ikke min kone der vandt...............for hun har jo også held i kærlighed.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-05-04 18:01

emesen
Vil du dermed påstå, at min kone IKKE har held med mig ???
(Vi har forresten lige været gift i 32 år.)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-05-04 20:27

Jeg vinder sku aldrig noget så hvis du nu bare gir mig de der 500 stærke uden at jeg prøver din konkurrence eller kommer med et svar er det ligesom at have vundet !!!! Er det ikke????

Mvh Sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-05-04 10:17

Ellebye.....................25.000 er ikke nok til at bytte med held i kærlighed.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 31-05-04 11:32

præmien er nu på 131,- *G*

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-05-04 12:40

Du har så ganske ret emesen.
Penge er godt at have, men er ikke livet i sig selv.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 500 point
Dato : 31-05-04 13:14

Apropos penge.. så mener jeg at penge er som møg - de gør kun gavn,
hvis de bliver spredt...!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-05-04 13:17

creamygirl

Det råd skulle du næsten have 132 kr. for
Og så er dit råd ikke engang forkert.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 05-06-04 00:04

Præmien er oppe på 272,- og stadig stigende......
Er vinderens brugernavn konkurrencesvar.dkxx (xx udskiftes med valgfrit, evt tal) lægger vi 100 kr. ekstra oveni
Følgende brugernavne er taget:
konkurrencesvar.dk
konkurrencesvar.dk_1
Konkurrencesvar.dkVB
konkurrencesvar.dkEM

Der er indtil nu kun 15 deltagere.

Godkendelse af svar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 28-11-04 01:30

Tak for "svaret" creamygirl