/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Mine evner...? Har behov for vejledning
Fra : MIRACLE
Vist : 921 gange
20 point
Dato : 23-05-04 00:43

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal formulere dette spørgsmål, men vil dog gøre mit yderste for at præcisere det ordentligt.

For det første er det henvendt til clayvoiante og lignende.

Jeg har under hele min barndom udviklet clayvoiante evner... I min tidlige barndom lagde jeg ikke rigtig vægt på dette, da jeg troede det var "normalt". Men nu da jeg er teenager, og en del ældre, står jeg midt i en cyklus jeg ikke kan forstå. Jeg ved at mine evner er en del af mig og værdsætter dem som den største gave man kan få - men jeg er angst.

Jeg må hellere forklare at de evner, som er gået igen i min mors famile, og som jeg besider, er:

mit syn - jeg er seer. Jeg ser fortid, nutid og fremtid.
følelighed - jeg kan "aflæse" folk, dsv. gå ind i dem og vide hvad de føler og sætte ord på. Og jeg kan ændre folks sindsstemning, fx fylde deres sind med positivitet.
medie - jeg kan tale med ånder.

Disse evner udvikler sig meget, og er meget kraftfulde... Og nogle gange spekulerer jeg på, om skæbnen ligger i at være alene? Nogle gange er det som om kærlighed "går i vejen" for skæbnen... Og jeg står alene tilbage med nogle evner ingen forstår at værdsætte eller tro på.

Er jeg alene? Er vi alle alene?

Jeg kender en med andre evner, og ser ham som min tvilling - vores kræfter arbejder fantastisk sammen, det er som en eksplosion: Vi er som en. Ville det være sundt at få en Mester, ligsom han? Én jeg kan rådføre mig med, når jeg er i vildrede?

Jeg håber på at få svar, da jeg behøver hjælp. Jeg vil så gerne uddannes og hjælpe andre, men føler mig så alene.. Jeg kan ikke fortælle nogen venner om disse evner eller om komplikationerne jo.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-05-04 00:53

Hej MIRACLE

Jeg vil foreslå dig, at tage kontakt til nogle af de "proff" inden for området, så du kan lære at bruge dine evner rigtigt Du er heldig at have disse evner, men du skal kunne "slå den fra" så du ikke bruger dig selv unødigt.

Jeg kender en healer, som helt klart ville kunne hjælpe dig til at komme videre, eller måske henvise dig til en der kan hjælpe dig

Her er hendes hjemmeside: http://www.sitecenter.dk/healing-pia

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-05-04 00:56

Jeg vil også kunne skaffe dig kontakt til en clayvoiant, men jeg har ikke hendes hjemmeside lige nu og her - men den kan da skaffes

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 23-05-04 07:33

Hejsa
Du kan prøve at stille dit spørgsmål hos http://www.netnaturdoktoren.dk/
I menuen til venstre, lidt nede, tryk på Clairvoyance så kommer du ind til forskellige Clairvoyante.

MVH maya123

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 20 point
Dato : 23-05-04 08:41

Hej
Inden du måske følger ovenstående råd fra folk, der ikke selv kender så meget til det og derfor henviser til nogen de mener kan hjælpe dig og som er healere og clairvoyante m.m , så......så lad mig lige kort fortælle dig, hvad jeg har oplevet. Jeg har også bevaret disse evner ind i mit voksen liv, da jeg var i begyndelsen af tyverne og nogle år frem gik jeg på en skole ,hvor disse evner blev fremmet og finpudset, det førte imidlertid i mit tilfælde til den angst du nævner og jeg gik en rigtig grim periode, derfor vil jeg stærkt advarer dig imod rådene, da du netop er meget modtagelig, bør du være meget påpasselig med, hvem du lytter til, selvom de er nok så dygtige, går de måske for hurtigt frem. Det er bedst at tage små skridt og have meget tålmodighed og så ændre de ting ved ens liv eller personlighed, der kan forårsage den angst. Have fundamentet i orden. Være integreret. Det er rigtigt ,at du skal være i balance og leve sundt og kunne tænde og slukke medmindre du er i stand til at have en livsstil der tillader dig at være "tændt" hele tiden, eller du er meget erfaren og så er det vist ikke her i vesten det sker. For at fortælle færdig om mig selv, hvordan det går nu, så har jeg fået et fundament, men mangler og savner mere ro og plads til at bruge evnerne, så der er stadig noget at slås med, en balancegang. Hvis jeg skulle henvise dig til en kapacitet bliver det: Torkom Saraydarian:Psyke og Psykisme1(okkultismens veje og afveje) +Psyke og Psykisme2 (bevidsthedsforbindelse mellem det høj og lave) Hans datter, der er fulgt i hans fodspor har også en side på nettet, du kan finde den ved at søge på hans navn.
Held og Lykke

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-05-04 11:49

Hej Mulberry ....(og MIRACLE)

Jeg kan godt forstå din bekymring, for der er mange ...hvad skal jeg kalde det... der tjener en god slat penge på det alternative område uden egentlig at kunne dét de tager penge for (diplomatisk forklaring for fuskere) Jeg kender en del til alternativ behandling, men har desværre ikke selv evnerne, selvom de 2 ovennævnte mener jeg er en heks Når jeg henviser til lige netop de 2, er det fordi jeg ved de kan deres kram og også har forståelse for de frustrationer og angst der kan opstå ved at have disse evner ...og bruge dem.
Da jeg skrev, at Englehuuset ville kunne henvise MIRACLE til en der bedre kunne hjælpe hende, er det fordi der er mange forskellige "evner" og for at få den helt rette hjælp, er det måske ikke lige Pia der kan hjælpe, men en der har nogle andre evner

Under alle omstændigheder så er det en gave, at have de evner

// Toupie

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 23-05-04 12:47

Her vil du også kunne møde fornuftige mennesker :http://www.teosofiskforening.dk/
Der er også en i Århus.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-05-04 14:56

Hej, Miracle.
Du skriver, at du er teenager og dine evner er gået igen i din mors familie. De rette til at hjælpe dig er nok din mors familie. De ved bedre end andre, hvem du er, hvad du kan magte og hvilke evner -med bivirkninger- det drejer sig om.

Hjælp fra andre er det nok bedst at vente med, til du bliver rigtig voksen. Netop fordi du kan blive pacet eller "voldført" i bedste mening af andre, som tror de kan hjælpe dig, og som også forfærdelig gerne vil hjælpe dig. Men som jo ikke kender dig ret godt.

Prøv på at koncentrere dig om at være ung, -prøv på at få almindelige interesser og omgås almindelige unge. Dine specielle evner vil du jo have hele livet, så der bliver tid nok til at udvikle dem.

Kommentar
Fra : MIRACLE

Dato : 23-05-04 21:58

Birgitta, problemet er at den sidste der er tilbage i min mors familie er min mor,og hun er den eneste der ikke har udviklet sine evner.. Desuden - Jeg omgås massere af unge,og har mange interesser.. Men mine evner kommer ofte i vejen, da jeg som nævnt ovenover ikke kan "slukke"!

tak for svarene, det betyder meget

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 23-05-04 22:27

Hej

Det er da super at du har de evner. Det er en gave og det er ligemeget om andre tror på det. Du kan ikke overbevise nogen, for du ved selv bedst. Bare acceptere, hvis andre ikke forstår, det kan være at de ikke er klar til at forstå. Jeg er selv clairvoyant vejleder og arbejder med min klar følelse, altså at mærke hvordan andre har det og sætte ord på. Jeg gik selv på skolen for clairvoyance og healing. Det er tvillingesøstre, der underviser og de er fantastisk dygtige. Hos dem lære man at forstå hvad der forgår i den spirituelle verden, og man lære at blive bedre til at blive mere specifik i hvad man ser, hører, lugter og føler. Man får "prøve kaniner" ind hver måned og man træner også derhjemme. Man har intensive weekend kurser, hvor man træner alle de evner man har.

Livskompagniet
Birkegade 8,
2200 København N
Tlf: 70228066

Håber du kan bruge det til noget
Om ikke andet kan du kigge forbi eller ringe og tale med dem om uddannelsen. Du kan evt også spørge om du ikke kan komme ind som "prøvekanin", for dem som er i træning. Så får du 2 eller 4 gratis clairvoyancer på en Søndag. Hvis du skal uddannes hos dem, vil de mærke efter hvordan dine evner er og kan udvikles....

Held og lykke!!!

Mvh
Gisele

Godkendelse af svar
Fra : MIRACLE

Dato : 24-05-04 21:57

Tak for svaret mulberry.

Kommentar
Fra : fbi2

Dato : 08-06-04 12:00

Undskyld jeg spørger men ved du godt hvad du er rodet ind i ?
Ved du ikke godt at du er i kontakt med faldne engle ?
Jeg ved godt det lyder dumt det her men bed til gud (Jesus) om at befrie dig for de kræfter og evner du ''har'' . Du vil bøde med dit liv hvis du ikke índser dette . Der vil komme en dag hvor du vil få læst dit dom op. Alle vil . Jeg er ked af at sige det men det er ikke dig der har fået denne ''gave''.
Husk dette , ingen tjenester fra selve satan er gratis . Jeg håber ikke du ser mig som en sindsyg idiot , men du er i livsfare . Du er et offer for satans hjælpende ånder . Hvis du ikke tror på at Satan , kan du så fortælle mig hvordan mennesket kom her til verden ?

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 18-10-04 18:19

hvor er d fra MIRACLE...? Jeg ka os noget, men ved ik hvad det er... det er ret sygt, og jeg vil gerne have svar...

Kommentar
Fra : MIRACLE

Dato : 24-10-04 18:35

fbi2 - jeg har ikke "lånt" eller bedt om disse kræfter... jeg har altid haft dem! Og kan så sige min bedste ven som to-årig sendte et glas vand på tværs af stuen... Så det er ingen "tjeneste". Måske kan du prøve at begrunde din påstand, men at påstå at jeg er i ledtog med Satan finder jeg dybt tragisk

Kommentar
Fra : MIRACLE

Dato : 24-10-04 18:36

Mac.C_ThE_PiMp:

Jeg kan ret meget... Altså, gode gerninger... Hvad er det du er i stand til? Vil gerne prøve at guide dig, da jeg jo er vandt til mine egne

Kommentar
Fra : shamanen

Dato : 03-04-05 13:19

Hej Miracle

Det du fortæller du kan, lyder som du er en shaman.

Hilsen Shamanen

http://www.shamanen.dk