/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ang pc
Fra : the_XP_king
Vist : 412 gange
99 point
Dato : 17-05-04 15:15

Hva bør temperaturen være på ens pc

Accepteret svar
Fra : Martin_c

Modtaget 109 point
Dato : 17-05-04 15:16

Den bør være ca. 30 grader

Godkendelse af svar
Fra : the_XP_king

Dato : 17-05-04 15:16

Tak for svaret Martin_c.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 17-05-04 15:17

Det var da rart at kunne hjælpe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-04 15:33

For det første er det noget vrøvl, for det andet er det pointsnyd!

Kommentar
Fra : the_XP_king

Dato : 17-05-04 15:37

af hvad han svare hurtigt og på et spørgsmål!
Det er der vel intet snyd i!

Men du må da gerne komme med din kommentar

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-04 15:47

For det første er svaret forkert! for det andet indikerer et spørgsmål og kommentarer og accepteret svar indenfor 1 minut, at der foregår lusk! Men leg da endeligt med hinanden

Kommentar
Fra : the_XP_king

Dato : 17-05-04 15:49

Seriøst det er ikke snyd.... Han har bare været på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt!

Hvad mener du så måske temp skal være.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-04 15:54

Du har jo fået svar på dit spørgsmål mener du jo. Du kan jo stille spørgsmålet igen hvis du vil have et seriøst svar! Herinde gider jeg ikke spilde mere tid!

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 17-05-04 16:43

Tror ikke Martin_c har en skid forstand på cpu'er siden han svarer så dumt !!!

Kommentar
Fra : the_XP_king

Dato : 17-05-04 16:44

Jeg spørg jo ikke om CPU temp. men hvad kabinettet bør være....

Prøv at være lidt positive!