/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
8 kg. på 40 dage. Hvilken kur?
Fra : BadBoyBobby
Vist : 11406 gange
347 point
Dato : 15-05-04 19:44

Jeg skal tabe mig 8 kg. og jeg har 40 dage til det.
Sundt eller ikke sundt. ingen kommetarer om det tak.

Hvem har en god kur til mig?

Det må gerne være en desideret kur hvor det hele er skrevet ned i forvejen, og ikke bare nogle råd om hvad jeg må og ikke må spise.

Og heller ingen råd om konditionstræning og sport. Det er kun mademner jeg er interesseret i at høre om.

Jeg kan indtage alt.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-05-04 19:48

Vil det sige at du vil tabe dig uden at dyrke motion?
Kun ved at spise anderledes?

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-05-04 19:54

her er en kur der med garanti virker du taber mellem 7-20 kg

Stofskiftediæt (13 dage)

1. dag_____ Morgen: 1 kop sort kaffe og 1 stk. sukker
   Middag: 2 hårdkogte æg + spinat kogt i vand + 1 tomat
   Aften: 1 STOR engelsk bøf, salat med olie og citron

2. dag_____   Morgen: 1 kop sort kaffe og 1 stk. sukker
   Middag: 1 skive skinke + 1 bæger yoghurt
   Aften: 1 STOR engelsk bøf, salat med olie og citron + 1 stk. frugt

3. dag_____   Morgen: 1 kop sort kaffe og 1 stk. sukker + 1 skive ristet brød
   Middag: 2 hårdkogte æg + 1 skive skinke + salat med olie og citron
   Aften: Kogt selleri (300g), 1 tomat og 1 stk. frugt

4. dag_____   Morgen: 1 kop sort kaffe og 1 stk. sukker + 1 skive ristet brød
   Middag: 300g frisk frugt + 1 bæger yoghurt
   Aften: 1 hårdkogt æg + 1 reven gulerod + 1 lille bæger hytteost

5. dag_____    Morgen: 1 stor reven gulerod med citron
   Middag: 1 STORT stk. kogt torsk (300g) med citron og en lille klat smør
   Aften: 1 STOR engelsk bøf og salat med selleri

6. dag_____   Morgen: 1 kop sort kaffe og 1 stk. sukker + 1 skive ristet brød
   Middag: 2 hårdkogte æg og 1 stor reven gulerod
   Aften: 1 stk. kylling + salat med olie og citron

7. dag_____   Morgen: 1 kop te uden sukker
   Middag: INTET
   Aften: 1 stk. grillet lammekotelet + frisk frugt

8. dag_____ Morgen: 1 kop sort kaffe og 1 stk. sukker
   Middag: 2 hårdkogte æg + spinat kogt i vand + 1 tomat
   Aften: 1 STOR engelsk bøf, salat med olie og citron

9. dag_____   Morgen: 1 kop sort kaffe og 1 stk. sukker
   Middag: 1 skive skinke + 1 bæger yoghurt
   Aften: 1 STOR engelsk bøf, salat med olie og citron + 1 stk. frugt

10. dag_____Morgen: 1 kop sort kaffe og 1 stk. sukker + 1 skive ristet brød
   Middag: 2 hårdkogte æg + 1 skive skinke + salat med olie og citron
   Aften: Kogt selleri (300g), 1 tomat og 1 stk. frugt

11. dag_____Morgen: 1 kop sort kaffe og 1 stk. sukker + 1 skive ristet brød
   Middag: 300g frisk frugt + 1 bæger yoghurt
   Aften: 1 hårdkogt æg + 1 reven gulerod + 1 lille bæger hytteost

12. dag_____ Morgen: 1 stor reven gulerod med citron
   Middag: 1 STORT stk. kogt torsk (300g) med citron og en lille klat smør
   Aften: 1 STOR engelsk bøf og salat med selleri

13. dag_____Morgen: 1 kop sort kaffe og 1 stk. sukker + 1 skive ristet brød
   Middag: 2 hårdkogte æg og 1 stor reven gulerod
   Aften: 1 stk. kylling + salat med olie og citron
Torsk kan erstattes med forel eller pighvar
Husk at drikke meget vand – mindst 2 liter om dagen
Kaffen må ikke erstattes med te, og der skal bruges sukker som anført
Diæten SKAL følges til punkt og prikke i 13 dage, hverken mere eller mindre

Denne diæt varer i 13 dage og er derfor hård, men effektiv
Diæten går ud på at ændre stofskiftet, hvilket medfører, at man efter den 13. dag kan spise normalt, U D E N at tage på de 2 næstfølgende år (måske lidt overdrevet, men højst kur 1 gang årligt!)

Hvis kuren følges slavisk, vil man tabe ALT OVERFLØDIGT kropsfedt (7-20 kg)

Kuren skal som sagt følges slavisk. Hvis man under kuren drikker en øl eller et glas vin, spiser slik eller tygger 1 stk tyggegummi, tager en ekstra mad, SÅ AFBRYD KUREN STRAKS, idet virkningen er bortfaldet.

Kuren kan herefter genoptages efter ½ år, men ikke før. Hvis man ikke er kommet længere end til 6. dag kan kuren god genoptages efter 3 mdr.

Hvis kuren er fulgt til punkt og prikke i alle 13 dage, må den under ingen omstændigheder gentages inden for det næste år. Det anbefales, at kuren genoptages efter 2 år, hvis det er nødvendigt

Bliver du under vejs ”brødflov”, drik da VAND

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 357 point
Dato : 15-05-04 19:54

Hvad med at prøve Hvidovrekuren - den barske
http://www.nupo.dk/Default.asp?ID=36
Her kan du finde ud af hvor du kan regne med at tabe dig
http://www.nupo.dk/Default.asp?ID=46

Kommentar
Fra : Monik

Dato : 15-05-04 20:00

http://www.idealvaegt.dk brug kode 4470

Hilsen Monik

Kommentar
Fra : 888

Dato : 15-05-04 20:28

Drop alt det overflødige og usunde, spis 3 måltider og 3 mellemmåltider og drik riiiiiiiigtig meget vand. Tabte selv 13 kg. på 1½ md.

Kommentar
Fra : Mygirl

Dato : 15-05-04 20:35

Du kunne melde dig ind i De Danske Vægtkonsulenter eller Vægtvogterne, hvor du kunne få hjælp til kostomlægning og derved nå dit mål på 8 kg indenfor 8 dage.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-05-04 20:40

Vand !

Du skal tabe 200g. protein/fedt om dagen. Det er hvad jeg LEVER af i perioder !!!

For at holde maven igang, må du dog nok spise lidt hvedeklid; ca. 5 spiseskefulde om dagen :

2 om morgenen, 1 til frokost og 2 om aftenen.

Du bad selv om det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 888

Dato : 15-05-04 20:42
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-05-04 20:44

Ps. Bli'r du lækkersulten ??? ..så snup et par rosiner ( højst 50g. om dagen ..så får du også lidt sukker ) og et æble eller 2.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : circelone

Dato : 15-05-04 21:02

Hejsa

Ikke et ord mere om sundt, men hvorfor ikke gøre det på en sund måde. Jeg er sikker på at du kan tabe 8 kg. på 40 dage. Fortæl mig din vægt og alder, så skal jeg lave en kostplan, som tilgodeser en fornuftig kost og samtidig booster et vægttab i gang. Om du så vil fortsætte bagefter er op til dig selv.
mvh

Circelone

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 15-05-04 21:16

Hej

Når du ikke vil høre noget om s.... går jeg ud fra at du virkelig har brug for at tabe dig hurtigt, og når du kan spise alt, så har jeg en kur, som jeg normalt ikke anbefaler, men som jeg ved virker, og når det kun er kort tid, så giver det dig ingen problemer på lang sigt.

Du skal spise følgende:

Morgenmad 1/2 skive rugbrød og 100 gram skummetmælks rygeost
1 glas kærnemælk / skummetmælk

Frokost 1 gulerod eller 1/2 agurk
1 glas kærnemælk / skummetmælk

Middag 1/2 skrive rugbrød og 100 gram 3% pålæg ( 1 hel pakke )
1 glas kærnemælk / skummetmælk

Eftermiddag 1 glas NUPO

Aften 200 gram kylling uden skind eller kalkun uden skind eller 5-6% kalvekød eller mørbrad
hertil salat, gulerødder, kålrabi, tomat og agurk efter behag

Sen aften 1 glas kærnemælk

Du kan skifte mælken ud med minimælk hvis du foretrækker det.

Derudover må du drikke 3 kopper kaffe om dagen, og al den te og danskvand du vil have.

Jeg vil normalt ikke anbefale at køre denne kur mere end 14 dage, men det skyldes alene det forhold at man kan køre sur i den, og ikke fordi den giver problemer. Du skan skifte et eller 2 mellemmåltider ud med et glad NUPO hvis det er nemmere.

Du vil kunne tabe dig ca 300 gram om dagen på en sådan kost.

Har du nogen spørgsmål kan du blot kontakte mig, evt. via min hjemmeside http://slankigen.webbyen.dk

Held og lykke med projektet.

Henning

Godkendelse af svar
Fra : BadBoyBobby

Dato : 17-05-04 13:16

Tak for svaret allesammen. Jeg prøver først hvidovre hørmeren

Kommentar
Fra : heidikathrine

Dato : 16-06-07 22:49

hvem har en god kur så jeg kan tabe mig 10 kg inden efteråret da jeg skal til så mange famile fester

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 25-01-11 23:05

Jeg har en kur men den er steg og meget hår...

Mandag
Morgen: 50g banan yoghurt den samme yoghurt hver morgen
Middag: en riskiks
Aften: 2 riskiks og 45g yoghurt.

Tirsdag
Morgen: 50g yoghurt
Middag: et æble
Aften: 100g yoghurt.

Onsdag
Morgen: 1 riskiks
Middag: et æble.
Aften: 150g salat

Torsdag
Morgen: 50g yoghurt
Middag: 2 riskiks
Aften: 50g yoghurt

Fredag
Morgen: 50g yoghurt
Middag: en halv skive rubrød
Aften: 100g salat

Lørdag
Morgen: 50g yoghurt
Middag: 1 riskiks
Aften: 2 riskiks

Søndag
Morgen: 50g yoghurt
Middag: 1riskiks
Aften: 100g yoghurt

Og du må kun drikke vand! og 1l mælk.
Hvis du bliver sulten hen ad dagen så tag noget frugt...
Jeg tabte 3 kilo på 1 uge så den skal nok virke!