/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor skal de nygifte (Kongelige) bo?
Fra : Bragesvej
Vist : 733 gange
10 point
Dato : 15-05-04 18:52

Fredensborg? Amalienborg? Gråsten? og skal de bo der hele året, og hvis det er fredensborg, der kommer Droningen og prinsen og bor om sommeren, hyggeligt, men lidt privatliv skal de vel have

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-04 18:55

De skal bo til leje hos Låsby Svendsen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-04 19:06

De skal da ikke bo til leje - de bygger en hytte på Christiania.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-05-04 19:07

Fedt sagt ... men kan i også svare rigtigt, og seriøst

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-05-04 19:09

SERIØST?????????????????? i Smalltalk??????????????????????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-05-04 19:09

Amalienborg, Fredensborg og Gråsten og muligvis osse Trend jagthytte!

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 20 point
Dato : 15-05-04 19:13

De har 2 boliger ......... Amalienborg og Fredensborg.

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-05-04 19:14

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 15-05-04 19:14

jeg har hørt at de har lejet en spejderhytte i Klosterheden
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 15-05-04 19:15

Citat fra www.hkhkronprinsen.dk "Efter brylluppet vil Kronprinsparet have bopæl både i Kancellihuset og på Amalienborg."

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-04 19:17

I Fredensborg er det Kancelihuset som de har for sig selv.
På amalienborg er det palæet modsat Hendes Majestæt Dronning Margrethe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-05-04 19:19

I glemmer Gråsten og Trend jagtslot (fofremmede det lige fra hytte)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 15-05-04 19:23

emesen har delvis ret - det er faktisk sådan, at de skal bo i Kancellihuset på Fredensborg Slot med følgende adresse: Kancellihuset
Slottet
3480 Fredensborg
Kancellihuset: stueetage 700 m2
1. salen 450 m2

Når de har gøremål i København bor de i Frederik d. 8´s Palæ på Amalienborg

Men det er også sådan at Dronning Margrethe har foræret dem Gråsten Slot, som jo var den afdøde dronning Ingrid´s "sommerhus"
........ så hvis de ellers er interesseret kan dette jo blive deres fremtidige bolig.
mvh Benny

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-04 19:24

Jammen Tedd det er da ikke deres - men kun et sted de får lov til at bruge.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 15-05-04 19:26

Trend er jo et udmærket sommerhus, når der skal grilles med vennerne, men de kan jo også benytte det sejlende "lysthus" "Dannebrog" - nu skal de jo alligevel en tur til Grønland.
mvh Benny

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-04 19:27

Undskyld Tedd - det jeg var jeg ikke klar over.
Bragesvej - jeg vil ikke ha' de point.
Emesen.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 15-05-04 19:31

- de 10 point har du helt sikkert fortjent emesen, som den store ROYALIST du helt sikkert må være
benny

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-04 19:33

Jeg er kun skabsroyalist - men royalist det er jeg.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 15-05-04 19:40

OK emesen, hvem er ikke det i disse dage ?
Kancellihuset: http://bryllup.tv2.dk/article.php%3Fid=522002.html
mvh Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-05-04 19:47

Hold da op emesen Du har da ret med de officielle boliger

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-05-04 19:49

Ok Bragesvej - så beholder jeg de point.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-05-04 19:50

Hvilken gave fik de af droningen og prinsen?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-05-04 19:55

Og hvorfor blev ringen sat på den modsatte hånd (Forlovelses fingeren)??
Kan i knække den, tv2 og Dr kunne ikke?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-05-04 20:13

Det med ringene er let! Alting er modsat på den sydlige halvkugle! Næh måske er det ikke det!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-05-04 20:22

http://www.weddingexpress.com/articles/articles.php?story_id=247&since=1000&as_of=&cat_selection=1&sub_cat_selection=1

Ser ud som om den engelsk talende del af verden bruger den venstre hånd! Det er osse den hånd der er tættest på hjertet! Så mon ikke Frederik har spurgt Mary where to put it?