/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ny email adr
Fra : alimak
Vist : 664 gange
100 point
Dato : 13-05-04 19:23

Jeg har fået ny email adresse, den gamle adresse får jeg stadig post på, er der nogen der ved om jeg kan få den post der kommer på den gamle adresse,til at automatisk komme ind i indbakken i den nye adresse? Den gamle adresse er det sonofon der er udbyder og den nye er det surftown der er udbyder.
alimak

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-05-04 19:25

Enten kan du sætte din email adresse ti lat lave automatisk videresendelse til din nye, eller du kan (hvis du bruger eksempelvis Outlook eller Outlook Express) oprette begge konti og dermed modtage dem begge

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-05-04 19:46

Hvordan laver man automatisk videresendelse.Kan man gøre det i outlook? Det med 2 kontoer har jeg prøvet,det gik ikke, da jeg har bredbånd på den nye adresse. Den gamle adresse er via et modem der jeg må ringe et nr. for at kople mig på serveren.
alimak

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-05-04 19:50

Du kan givetvis hente dem begge via bredbnånd, du skal bare oprette begge konti i Outlook således at den henter og sender begge konti når du er koblet på, det har ikke noget med modem eller bredbånd at gøre hvorda du henter din mail, din computer skal bare have forbindelse til mail serveren på en eller anden måde

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 13-05-04 20:04

Du skal simpelthen oprette den gamle som tidligere med brugernavn og password og så skal du bruge Sonofons pop3 server til at hente.
Den nye skal du bare oprette efter anvisningerne og husk at begge skal have samme smtp server som den nye da du jo ikke længere kan sende via Sonofon.

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 13-05-04 20:10

Tak for svaret BjarneD. Også tak til better-performance.
alimak