/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
taskmgr.exe
Fra : frederikshavn
Vist : 988 gange
100 point
Dato : 13-05-04 13:55

HJÆÆÆÆLP,jeg har et problen,et stort et,jeg har noget der hedder taskmgr.exe,i min job liste,og den bruger 100% af min cpu,hvad er det,og hvad kan man gøre

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-05-04 13:56

Taskmgr.exe er selve programmet der viser dig din jobliste, så når du lukker joblisten lukker programmet også ned

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 13-05-04 14:10

selvom joblister er lukket,hakker det hele,og når jeg så åbner joblister,står taskmgr.exe på 100%

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-05-04 14:11

Har du mon noget snavs på computeren?

Prøv at læg turen forbi www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-05-04 14:29

Ja det er altid en god ide at checke for snavs
Problemet kan osse skyldes noget andet dog. Har du instaleret nogle nye drivere fornyligt?
http://www.short-media.com/forum/showthread.php?t=8816

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 13-05-04 19:47

har ikke inst.nye driver,og har tjekket for både spyware og virus,der var keine

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-05-04 19:51

Har du checket mit link og set om du har nogle lignende drivere de snakker om i det forum?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 14-05-04 13:17

Du kan prøve>start>kør>Skriv>gpedit.msc>ok>gå ned i>brugerkonfiguration>
Administrative Skabeloner>system>indstillinger For Ctrl+Alt+Delete>højre
klik på Fjern Jobliste>egenskaber>sæt et mærke i Deaktiver>genstart
prøv så at køre med systemet i et stykke tid med joblisten deaktiveret og
kør et regcleaner program og Antivirus program(måske online),aktiver joblisten igen og se om det har hjulpet,så vidt jeg husker har du Speed fan på din pc,tjek CPU forbrug i
øverste bjælke mens/jobliste er deaktiveret.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 13:25

hjælper det ikke,så har du en flaske hals et eller andet sted, enten software eller hardware
baseret,en af delene som loader for langsomt over 5 sekunder som så hænger tskmgr.exe(jobliste) så skal du ud og lede i dine log filer,tjek også logbogen for spor.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 14-05-04 18:23

Tak for svaret Manse9933.det hjalp at lukke joblisten,1000tak