/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
E-mail-program
Fra : cecilinien
Vist : 296 gange
150 point
Dato : 12-05-04 18:29

Kan nogen anbefale et godt mailprogram, altså et rigtigt program, som man downloader, i stedet for Outlook eller Outlook Express? Det behøver ikke nødvendigvis at være gratis. Helst på dansk, men engelsk er også ok.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 18:31
Accepteret svar
Fra : boegvad

Modtaget 160 point
Dato : 12-05-04 18:37

Tja, hvad med "det bedste" - programmet som de fleste 'microsoft-udbrydere' bruger, et program med baggrund i linux-miljøet: Mozilla, der er også blevet fremstillet et separat mailprogram som hedder thunderbird som du evt også kunne prøve. Disse programmer har ekstremt mange indstillingsmuligheder, i stil med linux-ånden, så du kan bestemme helt selv hvordan du ønsker at det skal sættes op.

www.mozilla.org

Prøv også deres superhurtige browser 'firefox' - en rigtig lille lækker sag

Håber jeg kunne hjælpe

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-05-04 18:42

Prøv Netscape 7.1 det er browser og mail og media
kik selv
http://channels.netscape.com/ns/browsers/default.jsp
Mvh. Natmaden

Godkendelse af svar
Fra : cecilinien

Dato : 12-05-04 18:46

Det lyder som lige det jeg vil have

Kommentar
Fra : cecilinien

Dato : 12-05-04 21:36

Det er greaaaat... Men boegvad, ved du hvordan man kan fjerne indholdsruden fra vinduet? Nu tjecker jeg også browseren.

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 12-05-04 21:41

først skal jeg lige have at vide hvilken du valgte: mozilla eller thunderbird?

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 12-05-04 21:42

først skal jeg lige have at vide hvilken du valgte: mozilla eller thunderbird?

Kommentar
Fra : cecilinien

Dato : 12-05-04 23:15

Hej igen! Det er thunderbird..

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 12-05-04 23:39

Okay, så er jeg ikke helt sikker på om jeg forstår...hvis det er det vindue som viser indholdet af mails så kan du bare trække ned i bjælken så forsvinder vinduet, men hvis det ikke er det du mener så må du lige skrive igen.

- og husk du kan downloade læssevis af ekstrafunktioner til både thunderbird og firefox, og der kommer hele tiden nye til.