/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
kig her
Fra : mille.f
Vist : 462 gange
5 point
Dato : 11-05-04 00:44

håber at der er nogel som lige vil tag et kig på det her link..... da jeg håber nogle herinde måske kan hjælpe mig http://www.kandu.dk/dk/spg/40431

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 5 point
Dato : 11-05-04 07:18

Jeg har lagt en kommentar. Den er næppe nogen hjælp, men min ærlige mening.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mille.f

Dato : 11-05-04 09:35

hej molokyle...
jeg har selvfølgelig skrevet lidt tilbage til din kommentar...

Godkendelse af svar
Fra : mille.f

Dato : 14-05-04 10:53

Tak for svaret molokyle. skulle jo lukke spøgsmålet her inde os og da der kun er dig som har skrevet ja så går de 5 point jo til dig...