/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs netværk med TDC ADSL
Fra : Brander
Vist : 829 gange
50 point
Dato : 09-05-04 08:39

Hej jeg kunne godt lige bruge lidt hjælp!!!
Jeg skal til at lave et trådløst netværk med 2-3 computere. desuden skal der være internet på dem alle....vi har TDC ADSL nu...så det jeg mangler er bare selve det trådløse netværk....men hvad skal jeg købe ???

MVH
RB

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 09-05-04 10:19

Du kan i princippet bruge hvilken som helst slags.

Jeg har selv valgt at bruge en Linksys, hvor jeg har både trådløst og 4 forbindelse, således at min stationære, der virker som server er tilsluttet direkte og alle de andre trådløst. Det kører perfekt, og da vi installerede det virkede det med det samme med TDC ADSL.

mvh
Henning

Accepteret svar
Fra : kingled

Modtaget 50 point
Dato : 09-05-04 10:22

HEj RB

Jeg syntes du skal bruge Netgear - som forhandles i Telebutikkerne - jeg bruger dette mærke. Og det køre perfekt.
Du skal ikke indkøbe Actiontec - dette mærke har jeg haft store roblemer med. Sepciel
USB adapter.

Har kørt trådløst i et år med Linksys som også fungere godt, men skiftede til Netgear
da routeren gik i stykker.

MVH
GK

Kommentar
Fra : Brander

Dato : 09-05-04 11:26

Kan man få in router med indbygget firewall og i så fald virker det godt...??

Desuden kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med at koble en PS2 trådløst op på nettet ???

Ellers tak for svarene!!!!

Kommentar
Fra : Brander

Dato : 09-05-04 11:27

Skal der være tilsluttet en computer til routeren via kabel eller kan alle computerne køre trådløst ???

Kommentar
Fra : kingled

Dato : 09-05-04 12:35

Alle kan køre trådløst det gør jeg!
Gk

Kommentar
Fra : Brander

Dato : 11-05-04 17:13

Hvordan går man hvis man vil tilkoble en PS2 til det trådløse net???

Godkendelse af svar
Fra : Brander

Dato : 16-03-06 08:46

Tak for svaret kingled.