/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook Express
Fra : fritnat
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 09-05-04 01:07

Hvordan får jeg min formateringslinje gjort aktiv så jeg kan få værktøjslinjen frem efter en geninstallering af outlook express?

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 09-05-04 02:22

Hej fritnat,

øh... jeg er ikke helt med på hva' du mener med formateringslinje... hvis du ikke længere har en værktøjslinje ka' du tilføje en ny... ellers hvis du har værktøjslinjen, ka' du højreklikke på den og vælge "Åbn Mappe"... og så smide en genvej til din "Outlook Express" i denne mappe, og så vil Outlook Express igen være på værktøjslinjen...

men jeg ved så ikke lige om det var det du mente med dit spørgsmål...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : fritnat

Dato : 09-05-04 10:41

Hej Strarup
Formateringslinje: I en ny meddelelse under menu punkt Vis/Værktøjslinjer/formateringslinje. Jeg kan ikke sætte flueben da den er inaktiv.

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 100 point
Dato : 09-05-04 16:58

Hej Strarup

Du skal først gå i menuen "Formater" og vælge HTML. Her kan du bruge formateringslinien og kun her !
Den virker ikke ved alm. tekst.

Hilsen
myg

Kommentar
Fra : myg

Dato : 09-05-04 17:00

UPS !!!!!

Hvem skriver nu til hvem ????

Det var selvfølgelig fritnat, jeg skulle have sendt svaret til !!!

Undskylder ærbødigst

myg

Godkendelse af svar
Fra : fritnat

Dato : 09-05-04 22:16

Tak for svaret myg.
Burde have fundet ude af det selv!