/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
parser message????
Fra : tiemaster
Vist : 365 gange
50 point
Dato : 08-05-04 10:52

da jeg her til morgen skulle ind i "tilføj fjern pro" fik jeg denne meldning
PARSER MESSAGE
"value creation failed"at line 472

hvad betyder det og hvordan får jeg det væk igen...
vh Tiemaster

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 08-05-04 11:04

Du bruger garanteret Style XP eller en uxtheme.dll (patch) til tredieparts Skins,
du tilføj og fjern programmer bruger denne dll fil,du skal enten gå ind i skærm>temaer og sæt dit tema til XP for at komme ind i tilføj og fjern pro,eller

Style XP also has an update avialable for SP1
http://www.tgtsoft.com/download.asp
citat
If you have renamed the uxtheme.dll (patch) you could try running SFC
/Scannow to restore the original MS version. Or check in the root directory
for "UxTheme.dll.tqtbak" and rename it to UxTheme.dll and replace the copy
in "C:\windows\system32" with the new renamed copy.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 08-05-04 11:12

Tak for svaret Manse9933. det var da en fantastisk besvarrelse.. helt perfekt.... og ja bruger style xp....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-05-04 11:14

har selv haft problemet.
selv tak
Manse9933