/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem gætter først?
Fra : Franksp
Vist : 625 gange
200 point
Dato : 06-05-04 22:11

Den der først gætter rigtigt, hvem der skrev dette "brev" i min gæstebog, på min hjemmeside, får pointene. Kom nu bare i gang. Hvis du gætter rigtigt, første gang, vil der blive "BONUSPOINT". Den eneste der ikke må være med i "GÆTTERIET" er Webgun. Han/hun ved godt hvorfor. Hvis du Webgun, ser dette, vil du ikke blive forfordelt, men senere.

Brevet er her:

FrankLaksko *ROTFLMAO* Skrevet af: xxxxxxxxxxxxxxxx

Du er og blir en selvoptaget idiot og nar, der konstant er optaget af, at vise og fortælle hvor flink, dygtig og en pæn mand du er *GAAAAAB*

Og ja... jeg kigger med for at se, hvor latterligt du og ligesindede tér jer *ROTFLMAO*

Kandu kan jo ikke en skid, og i hver tilfælde ikke effektivt lukke nogen ude.

Nedenstående er kopieret fra Kandu d.d.

Fra : Franksp
Dato : 13-04-04 21:19

Hej BjarneD

Ja, der er dejligt fredeligt nu. Man kan være på KanDu, uden risiko for at blive "svinet" til.

mvh
Frank

Jeg venter spændt.

Hvis der er nogen, der kan "OVERSÆTTE" *ROTFLMAO*, så må I meget gerne dette. Jeg kan ikke selv.

Jeg håber ikke I alle er ude at gå tur på Volden i aften.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-05-04 22:13

Ved ikke hvem der har skrevet men

ROTFLMAO = Rolling On The Floor Laughing My Ass Off

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 22:13

Det er sikkert Frida.......

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 210 point
Dato : 06-05-04 22:14

Eller Ram2

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-05-04 22:18

Send en pose virus retur til idio... de flinke mennesker som
skriver pænt i gæstebogen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-04 22:28

Det er skrevet af Ram2 den 14.04.2004

mvh ans

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-05-04 22:33

Efter sprogbruget at dømme: Ram2

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 22:43

Er det denne Webgun? Du lyder ikke begejstret for ham / hende..!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-04 22:44
Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-04 22:47

Du må selv "klikke" dig frem til siden.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-05-04 22:49

creamygirl, nej Webgun er en flink fyr. Meget flink fyr, næh, det var egentlig ham, der gjorde mig opmærksom på det. Så derfor er Webgun, udelukket

Frank

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 22:51

det må være zonker

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-05-04 22:56

Der er ingen tvivl - det er staklen Ram, jeg begynder at få ondt af ham.... søøe mand

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-05-04 22:57

????

øhm er sikker på jeg skrev SØLLE .... ved ikk' lige hvordan det blev til søøe...*G
Kandu stjæler L'er ....

Karina

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-05-04 23:05

Hvor er det egentligt lavt, at begynde at sende mails til folk privat, af den slags altså Men det er uden tvivl Ram2 der har skrevet det, og han kigger sikkert også med nu......jeg syntes ikke det er sølle men ret ynkeligt - tænk at lave SÅ meget ballade og så ikke kunne accepterer at man er smidt ud, men partu skal gøre opmærksom på sig selv på denne måde...........ynkeligt siger jeg bare - og hvis Kandu er sådan et frygteligt sted og vi alle er så frygteligt dumme, hvorfor så ikke holde sig helt væk?? ....der må da være noget der gør os til specielle og dejlige mennesker, siden han ikke kan undvære os

// Toupie

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-05-04 23:09

Hej Toupie - korrekser lige lidt - jeg sagde ikke "DET" var sølle gjort, jeg sagde HAN er sølle - en sølle, lille mand.....
Nææh hans handling der er ganske rigtigt som du selv siger: hamrende patetisk !!

Ang. det med han savner os - han har ikke andet end os.... der er ikke meget indhold i hans liv *GG

skulle han kigge med så: *vinker helt vildt*

Karina

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-05-04 23:12

Fnollerpige han er både sølle OG ynkelig *LOL* men ok, dem skal der jo også være plads til ........et eller andet sted

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 23:12

Så misforstod jeg det med denne Webgun, men Frank hvorfor ikke ordne sine private mails privat, hvis du forstår?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-05-04 23:15

Creamygirl, jeg forstår nu godt at Frank ligger den herind, det ville jeg nok også have gjort hvis det var mig der havde fået sådan en mail, for det er da ren chikane og det stopper man bedst ved, at have det ud i det åbne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-04 23:17

Desværre er det gættet - men Ram2/stalker er mit bud.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-05-04 23:17

*GG ja og den skulle fisemig osse sendes til hans mor, så han kunne få een i rumpen, den bisse, sidde der og mobbe andre og så anonymt (fortæller lidt om formatet ikk') .... dog ændrer det absolut intet at du lægger den ind her, Frank - absolut intet, måske endda tværtimod.

Karina

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-05-04 23:20

Tænk, at den ramme husker en på trods af alle de gange han har fortalt at man er et nul.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 23:31

Hvis vedkommende der har skrevet sådan kigger med her, risikerer Frank vel kun at chikanen fortsætter eller bliver værre. Mener nu stadig, at det burde være ordnet indbyrdes, men sådan er vi jo så forskellige, og det giver da , hvis ikke andet, så mulighed for noget mudderkast, som jeg synes at læse i Franks spm. at han ikke bryder sig om.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-05-04 23:32

Fnollerpige hvis det bliver værre af at blive lagt herind, så er der da én der har svært ved at stå ved det han gør/siger/skriver .....hvis man skal skrive sådan til andre, så må man da også kunne tage de evt. konsekvenser der komme ud af det

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-05-04 23:35

Ja enigenigenig Toupie ... eet er ens person på nettet og eet andet hvem man er i virkeligheden, tror slet ikke Ram ville være sådan overfor folk iIRL (eller ville han *GGGG)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-05-04 23:37

Fnollerpige, jeg er ikke sikker på jeg overhoved vil vide det ....ps: men det tror jeg nu han er

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-05-04 23:40

Ja - han har nok haft en rigtig skidt barndom !!!!! Stakkel.....

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-05-04 23:42

Uden tvivl Ram2, han savner os. Typisk hans frase med "gaaaab"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-05-04 23:43

Lyder som om vedkommende lider af præpubertetsopmærksomhedssyndrom!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-05-04 23:44

Savner vi ham? ALDRIG!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-05-04 23:53

præpubertetsopmærksomhedssyndrom! tedd..er bange for at du skal både længee tilbage og længere frem..i det hele taget opmærksomhed, den mand skulle have været intertainer eller skuespiller så havde hab fået det opmærksomhed som hans sjæl forlanger.
Sus
Og ja det er da RAM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 23:58

Jeg vil afholde mig fra getværk

Sikke noget at spørge om...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-04 00:00

Molo jeg smed lige et link ind til dig i fredags brok

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-05-04 00:01

OG NU - går jeg ind og ser den nye "Motorsavsmassakren" på DVD - fortsat god nat til dem der har haft en god nat og til dem der ikke har haft en god nat - det er I selv ude om - Godnat og sov dejligt allesammen...

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-04 00:02

Getværk ??? ..Gætkvæk ...Makværk ..Mærkværk ..Mærkgæt ..MikMak ..Mikgæt .. GETKVICK ..dér var den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-04 00:03

GETQUICK eller GETQUIT

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-04 00:05

Undskyld.. Jeg har aldrig forstået den dér med gæstebøger. Derfor !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-04 00:08

Fnollerpige -> Dét lyder til gengæld fornuftigt i mine små øre

tedd -> Kigger på det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-05-04 00:12

hmm ja molo det der med gætebøger..det er sgu kun hvis folk har noget pænt at skrive ellers må de holde sig langt væk..med mindre det er nogle venner der elsker en
sus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-05-04 00:23

Jeg syns der er en masse der snakker om en persom der ikke burde have opmærksomhed samtidig med at han /den/ de får det på fuld knald HMMMMMMM
Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-04 00:36

Laver man en gæstebog, må man være forberedt på, hvad der måtte komme

..ellers ku' man jo bare la' vær' !!!

..og hvad der kommer ? ..må man selv ligge og rode med.

IWTBF = Information Wants To Be Free ! (citat: William Gibson)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-04 08:25

Jeg er enig med Molokyle. Hvad der indkommer til folks gæstebøger er PRIVAT og kommer ikke et fora ved. Jeg har før hørt om, at der smides snavs sådanne steder, og det må man enten tage med, og ordne på bedste vis indbyrdes, eller overveje om en gæstebog og andet i det hele taget skal være offentlig tilgængelig på nettet.

I det hele taget forstår jeg slet ikke, hvad hensigten er med at lade andre gætte på en persons identitet?..Frank ved tilsyneladende selv hvem der står bag "snavset" så jeg ser det som et problem for Frank, som han med dette spm. forsøger at gøre til andres..og det synes jeg er weird!?!?!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-05-04 08:46

Jeg er helt enig med Molokyle og creamygirl, at hvis man har en "åben" gæstebog på ens hjemmeside, må/kan man forvente der kommer lidt af hvert i den.
På den anden side syntes jeg nu ikke Frank lægger op til at gøre det til et "problem". Problemet er vel ikke større end at man kan slette indlægget.

Men Franksp, du kunne jo lade løsningen på *ROTFLMAO* være password til andre der ønsker at skrive i gæstebogen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 07-05-04 08:56

Det er egentlig korrekt nok at dét der bliver skrevet i ens gæstebog ikke kommer sådan et fora ved, men dét jeg ser som problemet er, at det der foregår herinde bliver man "forfulgt" med andre steder. Det kan ikke være rigtigt, at hvis jeg f.x bliver upopulær herinde, så skal "forfølges" uden for dette fora. Det er uetisk i mine øjne.
Jeg er medlem af andre sites også og jeg ville da nødigt svines til dér eller andre steder, fordi jeg skriver noget herinde...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-04 08:57

Problem er også forkert formuleret.
Jeg mener i stedet det er sympati Frank kan, og måske håber på at opnå med dette. Har han hårdt brug for det, er det måske også vejen, det ved jeg ikke, men ud fra hvad folk her er kommet med af forskellige meninger og holdninger, ser jeg det som en mulighed for at få luftet sin afsky og diverse meninger om denne person, og det alene giver en dårlig stemning, hvilket jeg ud af Franks andet citat kan se han ikke bryder sig om. Derfor mener jeg han griber det helt forkert an!!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-05-04 09:58

Toupie & Fnollerpigen

hvis stedet her ikke var for sølle mennesker hvor vill i så være ??

per

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 07-05-04 12:06

øh hvorfor er ram2 her ikke mere ?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-05-04 12:11

*GGGG* Bibsamie - får du hjælp til de der formuleringer - det tror jeg.

jeg er her såmænd ikke så meget mere, så jeg er vel ved at hæve mig over det sølle, men tak for, at du tilsyneladende bekymrer dig om mig......
og bibi - lad være med, at fighte andres sag, det er ikke smart at du blander tingene sammen.

Var det svar nok - eller skal du have det godkendt først - du er velkommen til, at spørge om mere....

Karina

- og nej det er sandt nok jer der skriver at man ikke bør gengive materiale fra ens gæstebøger et sted som her, det vil jeg bare lige medgive - sandt nok.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-05-04 12:19

Fnollerpige

hvad mener du med at fighte andres sag, min mening er bare at der er r-- kedeligt nu her på kandu 90 % drejer sig om knallerter og mobiltelefoner, det kan du vel følge mig i, du oplyser at du selv ikke er her så tit mere, hvad er grunden til det, og en gang for alle hvad mener du med at jeg skal have noget godkendt ?? af hvem og hvor om jeg må bede om svar Fnollerpige da ram2 & fridaflip var her var der gang i den hver dag og aften, selv for alle sipperne som blev så åååh forarget over hvad der nu blev skrevet, for delete knappen var uden funktion, så man var jo tvunget til at blive forarget, over et eller andet ik.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-05-04 12:25

ibenboel

de ved vel at Kandu smed ram2 og Fridaflip på porten fordi de ikke kunne svare på nogle spørgsmål fra Dem, så var det nemmere at bare lukke for Dem, ak ja hvor sølle kan man blive.

per

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-05-04 12:35

Nu er jeg da i det mindste med - fatter ikke du overhovedet har været efter mig - JO der var gang i den, enig - det var sjovt for nogen, og for andre var det knap så sjovt.
Jeg har nemlig lige præcist gjort hvad du der omtaler, i forbindelse med deleteknappen....

Hvid der er så kedeligt, og du kunne lide deres væremåde, hvorfor kører du så ikke selv den stil de havde, det kan der da ikke være nogen der forbyder dig, vel....

Grunden til jeg ikke er her så meget mere har flere grunde - blandt andet arbejde, derudover droslede jeg langsomt ned fra et stort forbrug jeg havde på Kandu - men det er ligesom at spise flødeboller, det bliver ikke ved med, at være lige sjovt, vel.... så kald det en naturlig nedgang i aktivitetsniveauet.

Ram og Frida's indlæg holdt jeg mig mere eller mindre 100% fra.... så hvorfor du lige kommer med de der bemærkninger om min person det fatter jeg bare ikke - jeg har intet imod de er her, og intet imod de ikke er her..... en grund mere til, jeg ikke bruger Kandu så flittigt som jeg gjorde da jeg startede herinde er, at her er kedeligt, for meget fnidder, for mange der har "styregener" og madam-adfærd ... gider det ikke .....

- en gang for alle - svaret kommer her - det virker som du har sat en ære i, at skaffe dem tilbage - lad dem dog selv tage beslutningen om de vil være her, og når jeg skriver "godkendt" er det for at hentyde til, at du ikke skal være efter mig fordi du har en mening om, at det er mig der har (blandt andre) sladret til Kandu om dem .... hvor er det så du har den idé fra ????

Måske Ram mente det var mig, og du har troet på det.... intet kan være mere forkert og tager jeg fejl, modtag da en undskyldning.....

Så forstår slet ikke hvorfor du slår mig i hartkorn med Toupie....

åååhhh ørkesløst emne, ikk'

Karina

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-05-04 13:03

Fnollerpige

Hej Karina jeg sætter ikke en ÆRE i at få dem tilbage, og hvis de ville, så var de her, min mening er bare at teamet bag kandu er en samlibg pjokrøve og arogante personer der skal sidde og diskriminere hvem de lyster blot fordi de ikke magte at komme med relevante svar når de bliver spurgt, men kommer med usandheder for at dække sig selv ind, det er såmend det hele Karina, og hvorfor skulle jeg være efter dig ?? jeg er ikke efter nogen jeg skriver bare mine meninger her på kandu, hvis du mener at være efter når der kommer nogle luskerøve, så er det nok rigtigt som nu PINKY for eksempel. den superskønne sekretærsild.

mvh
per

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 07-05-04 13:18

Tak for svaret Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-05-04 15:10

Det var så lidt
Hvar det så Ram2?
Ellers skylder du mig nogle BONUS-point

Det er dejligt med point.....

Mordex

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-04 16:04

Jeg måtte lige ind og se resultatet.
Nu er det lige før, at jeg begynder at få lidt medlidenhed med Ram2/Frida.
Eyvind.
En gang var der nogen som fortalte mig, at "uartige" børn bruger balladen
som en måde til at få kontakt på - og det er jo egentlig trist.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 07-05-04 17:22

Hej Mordex. Jo, du havde ret.
Det må du undskylde. Det havde jeg glemt.
Jeg opretter straks et Spørgsmål" der hedder Bonus til Mordex.
Hvor KanDu kører elendigt her hos mig i dag.

Frank

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-04 22:23

Værsgod Frank, du får 20 point retur for afslutningen på dette "sære" smalltalk spm.

Jeg fandt ikke ud af hvem der har skrevet i din gæstebog. Du skriver at den der gætter rigtigt i første hug, får BONUS point. Du giver Mordex point som i første hug gættede på Frida, men du accepterer hans svar hvor han gætter på Ram2. Vil det sige at begge personer har skrevet til dig? Ikke fordi det spiller en større rolle, men fordi du forvirrer med din poingiving..

Eyvinds sidste kommentar kan jeg heller ikke forstå. Hvem er de "uartige" børn?!
Er det brevskriveren eller Frank?!...de begge bruger jo balladen til at få kontakt. Først brevskriveren, og nu Frank ved at offentliggøre en privat mail, for at opnå et eller andet. Måske er det lige meget, men alligevel undres jeg. især fordi Frank skriver at det er dejligt at færdes her på kandu uden at blive svinet til. Det er stadig "weird" i mine øjne..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-04 23:13

Ja så er der også 20 point retur fra mig. Når du har en hjemmeside må du finde dig i hvad der bliver skrevet til dig. Du har jo selv her på kandu gjort opmærksom på den. Er der en speciel grund til at vi skal høre om den "negative" ting, der er blevet skrevet? Og hvorfor bringe det på bane nu, det indlæg, som du henviser til er skrevet den 14. april 2004, det er 3 uger siden????????????

> creamygirl

I dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/38183 er der et link til Franksp's hjemmeside. Der får du svaret på hans spørgsmål.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-04 23:42

Tak for linket Ans. Kæreste Frank jeg er målløs...! Hvorfor i alverden sletter du ikke det brev fra Ram2?!?! er der en grund til at lade det stå, og er det i virkeligheden ikke fordi du gerne vil at det skal ses, at du også bringer det hertil?!

Jeg ved egentlig ikke om jeg er blevet klogere. Lige nu siger jeg som Ans...det er skrevet for mere end tre uger siden, og er det fordi du gerne vil have os til at skrive i din gæstebog at det er synd for dig?!?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-05-04 18:54

alt ok bisamie - regnede bare med der lå noget skjult i dine kommentarer - det gør der så ikke, eller ikke når du skriver fnollertøsen.. *GG

Godt ord igen .....
og klart du gør som du vil på Kandu - det er jo det der gør Kandu til det sted det er - al respekt for det..

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-05-04 18:55

*ppprrrttt* eller skal lige byttes ud med heller....