/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
til tedd
Fra : Melander
Vist : 338 gange
500 point
Dato : 06-05-04 00:19

tak for hjælpen i ? http://www.kandu.dk/dk/spg/40074

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-05-04 00:24

Hvis de 2 foregående er en fejl kan de annuleres inden der svares ellers må du da også gerne stille mig et spørgsmål jeg får 1600 poient for
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 00:26

det er ikke nogen fejl, jeg lovede at den der hjalp mig ville få 1500 point ekstra, da jeg virkelig var på herrens mark

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-05-04 00:28

Ja ja da det tager da kun en bunke svar på spørgsmål normalt at få så mange poient måske lidt unfair konkurrencebetingelser
Mvh sune

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 00:32

snøft snøft, her tag en kiks og tør øjnene...........

det er altså meget federe at gå ned og købe de ting man kan vinde herinde, eller rettere sagt, hvis man da gider.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-05-04 00:35

Ja og så smide ned på genneren ugen efter for det giver jo status
Sov
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 00:37

tjaaa, man kan jo undre sig over hvorfor forretningerne ikke selv smider deres skrammel ud...men det tjener man jo ikke så meget på

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-05-04 00:45

>Melander
Selv om det er i en god mening det du gør, så sætter du altså kandu´s administration i en svær situation.
Der er sket det at spørgsmål og point simpelthen er blevet slette netop p.g.a. lige dette du gør. Du skulle vel nødig havne i den situation at kandu blokerer dig blot for dette.?? Det er i hvert fald den risiko du løber.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 00:48

det må jo så være op til kandu, det er ikke mig der har lavet om på reglerne så man kun kan give 500 point pr. spørgsmål, og i den givne situation, mener jeg at mit spørgsmål var af en så,n karakter at det burde udløse 1500 point, at jeg så er nødt til at lave 3 spørgsmål for at give dem, kan ikke være mit problem..

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 500 point
Dato : 06-05-04 07:57

Jeg fulgte med i stakkels Melander's Kone's Compaq's driverproblem.
For det første udlovede Melander jo de 1500 point på forhånd.
For det andet var det ret tricky at finde frem til den driver der skulle bruges.
Så jeg forstår da godt at Melander er tilfreds med resultatet, som nok giver fred i det lille hjem.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 09:01

Tak for svaret emesen. du får pointene fordi du er på min side, og fordi tedd har frabedt sig dem.

Hvilket jeg synes er forkasteligt, at en fyr der hjælper herinde, ikke kan få de point der tilkommer ham og som han er blevet lovet, fordi der sidder nogle idioter og ryster i deres alt for små sko over at han så måske vinder et eller andet åndsvagt elektronik...how low can you go???

overnævnet er ikke til dig emesen, bare sådan generelt..

mvh. Melander

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 09:10

Godt gået Melander

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 09:15

øhh, tak creamygirl, ironisk eller hvad??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 09:36

Overhovedet ikke