/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
zeroknoledge
Fra : KaVAkandu
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 04-05-04 13:58

Er der nogle der kender dette "program" firewall-antivirus med mere.
Det kom sammen med køb af en router D-Link.
Er det godt nok og kan det opfylde de krav man har som privat.

Mvh. KaVAkandu

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 04-05-04 15:39

Det er ikke til at finde noget om "zeroknoledge" på nettet. Jeg tror ikke firmaet eksisterer mere. Din router virker som "mur" for dem der prøver at trænge ind udefra, så du behøver ikke nogen FireWall. Som standard er din router lukket på alle porte. Som antivirus vil jeg nok vælge et at de firmaer der er "up2date" med defenitioner. F.eks. Norton eller Panda.

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 05-05-04 06:08

Hej wilsonweb
Jo det eksisterer skam godt nok www.zeoknoledge.com og opdatere også antivirusen godt nok hver døgn.
Men det jeg var nyskærig efter var om der var nogle der havde erfaring med dette.

Mvh. KaVAkandu

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 05-05-04 06:10

UBS.
forkert glemt r www.zeroknoledge.com
undskyld

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 05-05-04 06:12

UBS igen
Helt af H til her til morgen skulle måske havde sovet lidt længere.
www.zeroknowledge.com

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 50 point
Dato : 05-05-04 15:20

Jammen det ser da OK ud, så prøv du bare. Men FireWall behøver du altså ikke, medmindre du syntes det er sjovt at styre "tingene" via sådan software.

Godkendelse af svar
Fra : KaVAkandu

Dato : 06-05-04 05:14

Tak for svaret wilsonweb.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 06-05-04 13:22

Velbekommen!