/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Registrerings databasen..
Fra : Reddie11
Vist : 276 gange
20 point
Dato : 03-05-04 10:49

Ja.. Øh.. Jeg har 2 drev.. Det ene med Windows det andet med Spil, Tools etc. Nå men anyway.. Formaterede Mit windows drev og lagde windows ind igen og nu får Jeg den her fejl når jeg prøver at åbne et af mine spil:
Error Code = 20008014

Cannot open registry for install path of PlayOnline-compatible software.

ID=1000

Noget jeg kan gøre eller skal jeg installere det igen?

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 30 point
Dato : 03-05-04 11:08

Ja - du skal geninstallere alle de spil m.v. du har - for du har jo slettet registreringsdatabasen da du formatterede....

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 03-05-04 12:08

Ja du skal installer dine spil/programmer igen da du har "skiftet" registreringsdatabase efter du har formateret.
Den fejl den kommer med kan også siges på en anden måde:

"Jeg kan ikke finde ud af at starte spillet da jeg mangler nogle data"

Håber det kunne hjælpe dig.. :)

Godkendelse af svar
Fra : Reddie11

Dato : 03-05-04 14:40

Tak for svaret berpox.