/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Løst og fast :o)
Fra : Toupie
Vist : 333 gange
1 point
Dato : 03-05-04 00:42

For ikke at spamme en anden tråd, opretter jeg lide denne tråd til løst og fast og alt og intet

Så skriv hvad du lyster

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 00:42

weee

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 00:44

Ting27, var det et korttidsprogram eller overbelastede du det????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 00:45

Hva ska jeg dog sige?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 00:45

ha.. hmm. Den lavede bare en fejl da jeg dagen efter skulle åbne det. Skodprogram! men hvaad, så kan jeg bruge mit liv til noget andet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 00:45

Tror det var et shareware der skulle betales for efter 10.000 km?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 00:46

Tedd, du har da altid noget at sige.......så hvorfor nu mundlam

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 00:47

kandu spammer min mailbox

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 11 point
Dato : 03-05-04 00:48

1 point er ikke en stavelse værd !
/PG .. men det blev alligevel til 8 stavelser .. nu 12 .. nu 13 ..nu 14 ..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 00:48

Ting, med hvad dog??? har du abb. på for mange spørgsmål?? he he

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 00:49

Hej Guild skriver du mere, hvis jeg hæver pointtallet??

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 00:50

niks.. Jeg skulle faktisk sove nu men kunne ikke falde i søvn.. egentligt rart nok

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 00:51

Jeg burde også men har været væk fra computeren hele weekenden så jeg har abstinenser

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 00:53

Boller fra Kohberg!! Skal lige se lidt ræs og så i seng. Godnat Kanduer

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 00:54

Nat nat Tedd drøm sødt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 00:55

ILM Snurretop

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 03-05-04 00:59

> Toupie
Yes, eksempelvis "Harry Potter VI = seks" .. men så skal "kassen" også være hjemme !
/PG

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 01:02

Hmm.......tror jeg nu ikke jeg vil hæve point´ne for Harry Potter

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 01:02

jeg laver snart en ny profil

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 01:03

Prøver lige igen og så på forståeligt dansk

>> jeg tror nu ikke jeg hæve point´ne for Harry Potter<<

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 01:03

Ting, hvorfor dog det?????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 01:04

.......og så mangler der et "vil" ......det går ikke helt fint for mig i dag

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 03-05-04 01:05

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 01:06

Guild, tror jeg også bare jeg skal

Sov godt

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 01:07

toupie> derfor :) Jeg vil have et andet nick, og desuden er jeg fandens upopulært her på sitet.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 01:09

Hvorfor er du dog det?????
(sover ikke helt endnu, kun indvendigt...)

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 01:12

det kan være lige meget... jeg ved ikke om jeg alver en ny profil men der ligger vist ikke særligt meget arbejde i det..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 01:17

Du har ret, det kræver ikke så meget at lave en ny profil og hvis du mener det er nødvendigt eller bare har lyst, så skal du da bare lave en ny profil, det er der mange der har sålænge du ikke laver pointfusk mellem dine profiler, er der ingen der vil "klage" over det...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 01:19

det kan sq også være lige meget

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 01:21

Hmm.......er det mig der tager fejl, eller lyder du lidt depri???

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 01:25

ja! du tager fejl.. jeg er helt rolig, afslappet etc. Jeg har absolutet intet at skulle klage over i øjeblikket.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 01:27

Gåååååådt så kan jeg godt sove roligt i nat Sov godt Ting27 og drøm sødt...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 01:30

haha.. Hvis det var kan andre inkl. dig da også være så totalt ligeglade..
Hvorfor syntes du egentligt at jeg lød sådan?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 01:43

"det kan sq også være lige meget" lyder som en lidt opgivende og negativt ladet bemærkning, så derfor!! men det var nu ikke i nogen ond mening, og du har fuldstændig ret, vi "kan" være ligeglade og det kommer reelt ingen andre ved hvordan dit humør er .....men derfor kan man vel godt spørge, ikk?? Det er jo en smalltalk tråd

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 01:45

jo.. det er jo det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-05-04 09:49

Jeg vil gerne sige noget - så det er hermed gjort.
Emesen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 09:51

det kan jeg se

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-05-04 10:06

ting27
du er sandelig tidligt oppe her til morgen - jeg kan jo se dit sidste indlæg i nat var kl. 01.45.
skinner solen også hvor I er - her er det skyfrit.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 10:12

Jeg har da sovet i ca. 7-8 timer.. måske skulle jeg skære ned til ca. 4-5 timer. Så er jeg lidt forberedt før jeg begynder på skolen.
der er overskyet i ringsted

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 10:19

Godmorgen alle så er der også liv her og melder ingen sol og overskyet

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 10:21

jeg keder mig allerede er der er over 14 timer til jeg skal i seng

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 10:31

Ting27, lever du for at sove???

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 10:34

hehe nej.. Det gør jeg som ikke, men det er rart nok at sove alligvel ik'?
Jeg kan selvfølgelig også bare lade være med at sove.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 10:38

Søvn er simpelthen uundværlig for det modvirker sorte rander under øjnene og rynker

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 10:40

hmm. hva' snakker du om! ?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 10:42

det opdager du nok når du kommer længere op i årene

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 10:48

nåå okay. Nu må vi se hvor langt jeg når.. Jeg har sikkert drukket mig ihjel i cola inden jeg er fyldt 30

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 10:51

Sålænge det kun er cola så går det nok, men et nyt gebis kommer du jo nok til at skulle invisterer i

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 10:53

min tandlæge havde vist kun positivt at sige sidste gang jeg var på besøg

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 10:56

man kan også sige det på en anden måde. Jeg har tænder til det samme.. altså de er bygget til det.
Jeg havde regnet med at min tandlæge havde brokket sig over syteskader og huller etc, men intet der. Jeg drikker faktisk ikke andet (bortset fra når min familie giver mig juice som jeg forøvrigt ikke længere kan li')

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 11:01

Kan vægten så også klare det??? Har da hørt om en del som tog på pga. for meget sodavandsdrikkeri

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 11:05

haha.. Jeg er altså temmeligt undervægtig så der er heller ikke noget problem.. :)
Jeg har drukket ca. 2 liter dagligt i 6 måneder og er stadig undervægtig.. niks, den virker ikke på mig :)

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 03-05-04 11:11

Nordjylland melder:
Flot blå himmel, og herligt solskin !
/PG

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 11:14

Hvor er folk dog bare høflige jeg er lige blevet ringet op af en som havde fået forkert nr. Da han finder ud af det, knalder han bare røret på!!! Han kunne da i det mindste lige undskylde eller noget

Ting27: Ved ikke om jeg skal sige du er heldig, for jeg kan dårligt kikke på et stykke chokolade før jeg har taget et kilo på (godt jeg ikke arbejder på Tom´s) men hvis du ikke kan tage på og samtidig er undervægtig, så er du nok ikke helt så heldig alligevel

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 11:16

Guild æv æv, hvorfor skal i have det gode vejr??? Selvom vi bor på Djævleøen har vi da også fortjent godt vejr, eller hva??

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 11:17

vejret kan sq da være ligemeget.. i sider alligevel og stirre ind i skærmen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 11:20

det har du selvfølgelig ret i, men jeg skal jo ikke sidde her hele dagen Jeg skal nyde min fridag med både rengøring og frisk luft og ens humør stiger gerne et par grader når solen skinner...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 11:24

jeg skal ha' sendt ansøgninger ud i dag.. hvis jeg altså har lyst.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 11:26

Tja.......hvis det er nogle ansøgninger der har med din fremtid at gøre og det er sidste frist i dag, så er det da nok en god ide at få det gjort ........hvorfor udskyde til i morgen, hvad du kan gøre i dag

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 11:28

jeg gider bare ikke rigtigt...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 11:28

Dét da fordi solen ikke skinner

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-05-04 11:30

tror jeg nu ikke...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 03-05-04 11:47

Næste SAS maskine til Kastrup går ca. 12:15.
Jeg pakker en flycontainer med godt nordjysk vejr .. husk lige at dele i retfærdige portioner !
/PG

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 11:51

Herligt Guild jeg skal nok tage kærligt imod den .......kan mærke at energien allerede er på vej.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 13:22

Guild -> Ama'r er grå og kedelig i øjeblikket og det har småregnet hele morgenen. Du har virkelig noget at glæde dig til, når du rammer Kastrup. Tag endelig noget havgus med fra det jydske. Dét er det eneste vi mangler

Jeg har nemlig slået min venstre ring-tå under en uheldig operation i lørdags. Så jeg humper og har det fint med at sidde indendørs.

Toupie -> Hvisker...hvis vejret bli'r godt efter Guild kommer. Skal vi bare høre på jydens vejr pral resten af måneden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 13:24

Der skulle have stået : ..efter Guild's vejr ankommer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 13:27

Fantastisk vejr her i Himmerland! Men vi ligger jo osse i læ af de norske fjelde!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 13:28

Molo, det er prisen for lidt sol og med det vejr vi har her, så tror jeg godt jeg kan leve med dét ......men så skal det dælme også holde hele dagen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 13:28

Hejsa søde Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 13:31

Hejsa søde snurretop!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 13:34

he he

......jeg syntes ikke det er særligt sødt af dig at PRALE med jeres gode vejr

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 13:37

I kan da godt låne noget derovre på djævleøen og amarikaner øen, men vi vil ha det igen, når vi får dårligt vejr!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 13:41

Låne!!!! dét tror jeg altså ikke går.....det vil jo være godt og grundigt brugt når vi er færdige med det

Nu vil jeg gå ud i det DÅRLIGE vejr, for det ser ud til at Guilds forsendelse er blevet forsinket og jeg kan ikke vente hele dagen på det ....det skal lige passe at det kommer, når jeg er hjemme igen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 13:50

Har du husket at lappe gummistøvlerne

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-05-04 13:52

lige lidt trøst til alle Jer på Øen - her i Vestjylland er det nu overskyet og trækker op til regn - er I så glade nu ? ha ha
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 14:06

Jeg tror altså Guild har sendt vejret herover med DSB for at spare. Den nærrigmås

ahtn -> Ja ...når der er faldet 200 mm.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 14:11

Ja og tror han har brugt det nye IC4 tog, så det ankommer nok om et par år når I har udbygget hovedbanegården!

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-05-04 14:13

molokyle
200 mm - hmm det må regne temmelig meget hos dig - nu er det sq også begyndt her - men dog ikke noget væsentligt.
men vasketøjet nåede da at blive fugtigt - øv.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 14:33
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 14:37

ahtn -> Når det regner hænger jeg da mit vasketøj ud !!! ..det kan da ikke blive rent uden vand ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 14:43

Næh Molo! Jeg kigger forbi næste gang jeg besøger min bror, så skal der stå en ægte ramme

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-05-04 14:45

molokyle - ja den er god med dig
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 14:47

Snublede over denne, og mener den passer ind her..

Når manden er for slatten
så logger jeg på chatten
Der sidder jeg så og leger
med virtuelle mænd og en bajer.
Smiler fræk til skumle mænd
der tilbyder at jeg kommer med dem hjem.

Vi hygger og smiler og råber
mens andre i rummet måber
Vi sender beskeder i chattens kodeord
Glemmer alt om hvad vi lærte af mor.
Vi griner til vi er helt flade
Men ved dog godt det kun er leg og ballade...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 14:48

Nå må hellere gå i bad! Naboens grise står udenfor og kigger interesseret på mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 14:51

Ok. , men så blir det Blå Ceres Royal Export Classic, hvis det skal være dåse

http://www.ceresbrew.com/WebPortal/Ceres/UK/bghome.nsf/Web/CeresRoyalExport.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-05-04 14:53

tedd
ja den lille gris skal vel vaskes - ha ha
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 14:56

Øllerne kan jeg nemlig få billigt hos perkervennerne på Vester Bronx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-05-04 17:43

ting27
Hvor blev du af? Jorden kalder.
mvh
binky

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 23:11

Jeg lukker tråden nu, for jeg har ikke haft tid til at være med hele dagen og får heller ikke tid i morgen æv æv og hvad sjov er der liiiige ved at have åbnet en smalltalk tråd og ikke selv deltage i den

Hygge alle med det I nu laver

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-05-04 23:18

ja surt, det var 1 point lige ud af vinduet
mhv ahtn

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-05-04 23:28

Athn, ja det er helt vildt, men næste gang må jeg time det bedre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-05-04 00:13

Jeg skal arbejde hele dagen imorgen... kl. 9.00 - 12.00 ..hele 3 timer !

I må sove godt

</MOLOKYLE>