/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
javascript
Fra : jyttejoe
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 27-05-02 13:35

hej, når jeg på en hjemmeside vil have en link frem viser denne en gennemsigtig side og nede i venstre hjørne på computeren står der javascript/void hvad er der i vejen med det????
venlig hilsen jyttejoe

Accepteret svar
Fra : HyBreeD

Modtaget 60 point
Dato : 27-05-02 13:56

Forklar lige lidt nærmere..
Men ellers så prøv at lave linket sådan her :

<a href="javascript:void(0);">Bla</a>

Brian
http://www.hybreed.dk

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 27-05-02 14:38

Har din browser java sat til ?
Ellers højreklik på internet explore (hvis det altså er den browser du bruger) ude på skrivebordet og vælg egenskaber.
Derefter vælg fanebladet avanceret (det sidste) og se under overskriften microsoft vm om jit compileren er sat til.
hilsen Dydendak

Kommentar
Fra : HyBreeD

Dato : 27-05-02 15:01

JIT Compiler ? Java ? Det er JAVASCRIPT vi snakker om her... Ikke java...
Ignorer den kommentar han kom med.. Den forvirrer dig nok mere end den gavner..

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 14:31

Mon, 27 May 2002 11:35:00 GMT, skrev "jyttejoe"
<jyttejoe.news@kandu.dk>:

>hej, når jeg på en hjemmeside vil have en link frem viser denne en
>gennemsigtig side og nede i venstre hjørne på computeren står der
>javascript/void hvad er der i vejen med det?

Javascript/void bruger man normalt, når der ikke skal være f.eks.
et fungerende link, men ønsker f.eks. at have mouseovereffekt ved
billeder.

Men til dit spørgsmål, hvad skal der ske? og, hvad kode bruger
du?
Har du et link til en side med fejlen?
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : jyttejoe

Dato : 28-05-02 06:51

"Knud Gert Ellentoft" skrev d. 27-05-02 14:31 dette indlæg :
> Mon, 27 May 2002 11:35:00 GMT, skrev "jyttejoe"
> <jyttejoe.news@kandu.dk>:
>
> >hej, når jeg på en hjemmeside vil have en link frem viser denne en
> >gennemsigtig side og nede i venstre hjørne på computeren står der
> >javascript/void hvad er der i vejen med det?
>
> Javascript/void bruger man normalt, når der ikke skal være f.eks.

> et fungerende link, men ønsker f.eks. at have mouseovereffekt ved
> billeder.
>
> Men til dit spørgsmål, hvad skal der ske? og, hvad kode bruger
> du?
> Har du et link til en side med fejlen?
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

f.eks www.sol.spil.dk, den kan jeg komme ind på, men så når jeg skal have linket spil, kommer der en rude der er gennemsigtig med en ramme rund om hvor der er den øverste bjælke med microsoft internet og i højre hjørne kører internet, og hvis jeg trykker på musen ringer den og siden er helt død,
håber at du forstår det, jeg kan ikke rigtig alle de IT navne på det forskellige,
venlig hilsen jyttejoe

Kommentar
Fra : jyttejoe

Dato : 28-05-02 06:54

"Knud Gert Ellentoft" skrev d. 27-05-02 14:31 dette indlæg :
> Mon, 27 May 2002 11:35:00 GMT, skrev "jyttejoe"
> <jyttejoe.news@kandu.dk>:
>
> >hej, når jeg på en hjemmeside vil have en link frem viser denne en
> >gennemsigtig side og nede i venstre hjørne på computeren står der
> >javascript/void hvad er der i vejen med det?
>
> Javascript/void bruger man normalt, når der ikke skal være f.eks.
jeg prøvede lige nu at trykke på din link, men da jeg så fik den døde side trykkede jeg på stop og derefter opdatere og så kom den frem din hjemmeside,??? hjælper det
hej igen

> et fungerende link, men ønsker f.eks. at have mouseovereffekt ved
> billeder.
>
> Men til dit spørgsmål, hvad skal der ske? og, hvad kode bruger
> du?
> Har du et link til en side med fejlen?
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 06:23

Tue, 28 May 2002 04:50:50 GMT, skrev "jyttejoe"
<jyttejoe.news@kandu.dk>:

>f.eks www.sol.spil.dk, den kan jeg komme ind på, men så når jeg skal
>have linket spil, kommer der en rude der er gennemsigtig med en ramme
>rund om hvor der er den øverste bjælke med microsoft internet og i højre
>hjørne kører internet, og hvis jeg trykker på musen ringer den og siden
>er helt død,

Det må vel være http://spil.sol.dk/, du mener.

Er det meningen, at du på din hjememside vil linke direkte til de
enkelte spil eller?

Det kan du ikke umiddelbart og det tror jeg heller ikke, at
Sol.dk. tillader, bl.a. fordi man skal være logget ind for at
kunne spille og de er nok heller ikke interesseret i at man kan
spille uden at se deres reklamer.

Hvis det er fordi, du har problemer med at spille og det ikke er
noget du skal bruge på din hjemmeside, så er det den forkerte
gruppe, du er havnet i, så er
news:dk.edb.internet.software.browser den rigtige til dit
spørgsmål, fortæl også hvilken browser du har problemer.

Jeg kan sagtens klikke på et spil og få et loginscript, men da
jeg ikke er medlem og ikke har tænkt mig at blive det, når jeg
ikke længere.

PS. Når du svarer på et indlæg, klip gerne i det du svarer på,
der er ingen grund til at medsende hele det indlæg incl.
signatur, du svarer på.

med venlig hilsen
Knud
--
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
og skær venligst det væk, du ikke svarer på.
Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper på http://www.usenet.dk
http://home13.inet.tele.dk/smedpark