/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Counter-strike Crasher...
Fra : doomie
Vist : 424 gange
150 point
Dato : 02-05-04 11:28

Hej..!
Når jeg spiller CS crasher spillet lige pludslig med beskeden "Halflife Launcher has encountered a problem and needs to be closed" og to gange med beskeden: "Windows Explorer has encountered a problem and needs to be closed".
Den gør det temmelig tit ca. 1-3 gange pr. time... Det er ved at gøre mig TOTALT gak i nødden...

Nu har jeg så også formateret min computer men den gør det stadig... så jeg tænker det nok har noget med hardwaren at gøre...

System:
AMD Athlon XP 2700+
512 MB Ram
RADEON 9200
Realtek AC'27 Audio for VIA Audio Controller lydkort

OS:
Windows XP Professional

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 02-05-04 14:08

Du kan evt prøve at hente nye drivere til dit grafikkort. Og så se om det kan løse dit problem.

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 02-05-04 17:17

Har gjort...!

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 02-05-04 17:17

Virkede ikke...

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 150 point
Dato : 04-05-04 00:11

Nå ok. Hvad så med din blæser til grafikkortet.... Tjek om den er røget en tur..... Så kan dette netop opstå. Men gå lige ind her http://www.mainboard.dk/upload/files/cs.JPG og sammenlign dine indstillinger.

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 05-05-04 15:36

Okay... Nu er det løst... Blæseren så fin nok ud... Blæste fint :S
Har pillet siden af computeren og nu har den ikke crashet siden... såååå det må have noget med varmen at gøre...

Hvordan ser det helt præcist ud når blæseren "er røget en tur"??

Du får dine point... :D

Godkendelse af svar
Fra : doomie

Dato : 05-05-04 15:36

Tak for svaret TQsen.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 05-05-04 20:27

Den kører ikke....

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 05-05-04 20:33

Okay... :D Den kører da ihvertfald... :P