/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dvdbränning
Fra : bobbels
Vist : 728 gange
50 point
Dato : 30-04-04 10:01

Hej kan ni hjälpe mig, har fått en dvd bränner men har problem med att hitte ud att bränne till dvden ska bränna en film som er avi ,har conventeret den til vcd men når jag bränner den og vill spela op den i min dvdavspeller soå kommer den op og sir att den ikke kan spela den ,for att det er en cd-da.??

Kommentar
Fra : legind

Dato : 30-04-04 10:07

ahead nero er et program du kan bruge vælg video cd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-04-04 10:20

Kan du afspille den i din dvd-brænder på computeren ?

Kommentar
Fra : legind

Dato : 30-04-04 10:26

ja det skulle den vist godt jeg ved det virker på en dvd

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 30-04-04 10:45

Jag har nero den senaste og ja jag kan se den på computeren den ena film men inte den andra.

Kommentar
Fra : legind

Dato : 30-04-04 10:49

CD-DA
CD Digital Audio er et format som benyttes på musik cd'er.
De fleste CD-ROM, CD-R samt DVD drev kan udlæse formatet digitalt, dvs. i en 100% identisk kopi.
De fleste drev kan ikke læse CD-DA i en speciel høj hastighed, i modsætning til f.eks almindelige CD-ROM medier.

der må være sket en fejl underbrændingen

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 30-04-04 12:27

Ok Kan du uddybe det lidt bedre legind eller ved du kanske et link til hvor man kan läre lite mer om hvordan man bränner ret.

Accepteret svar
Fra : legind

Modtaget 50 point
Dato : 03-05-04 09:44

her er der måske noget du kan bruge www.nero.com/en/631939469946227.html

Godkendelse af svar
Fra : bobbels

Dato : 03-05-04 16:56

Tak for svaret legind.