/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
tempfiler på C-drevet..
Fra : OleP
Vist : 309 gange
30 point
Dato : 30-04-04 00:01

Mit C-drev bliver fyldt med en slags temp-filer hver gang jeg er på nettet...og de ligner denne...~df24b4.tmp....og hvis jeg åbner en af dem med notepad kan man se at der står noget med root entry og så en masse krussedulle....
nogen der ved hvad det er?..
På forhånd tak..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 00:03

Alt hvad der hedder .tmp kan du uden problemer slette.
~ "tilde" foran betyder blot at det er midlertidige filer - enten nogen der er åben eller nogen der er blevet gemt pr automatik.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 00:06

Bliver C-drevet ligefrem fyldt med dem? Det tyder da på noget snavs!
www.spywarefri.dk gå ind og check computeren med deres online værktøjer!

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 30-04-04 00:07

Hej Refi..jeg plejer også at slette dem...men hvorfor kommer de?....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 00:07

Du kan bare gå i funktioner/internet instillinger og i midlertidige internet filer slette filer.

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 30-04-04 00:09

Hej Tedd...fyldt og fyldt...det er måske overdrevet....men 5-10-20 stykker hver gang...engang imellem ligger der også nogen på skrivebordet..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 00:09

Hvergang du surfer på nettet bliver alt hvad du ser på skærmen,mere eller mindre - gemt som en lille fil i dit temp bibliotek.

Det bliver i løbet af bare en dag til 1000 vis af filer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 00:10

På skrivebordet ?????????

Det lyder da helt vanvittigt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 00:11

De skulle jo gerne være væk efter en genstart?

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 30-04-04 00:11

Refi...det hjælper ikke...den fjerner dem i mappen internetfiler men ikke den på c-drevet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 00:13

Hvor ligger de da på c-drevet ?

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 30-04-04 00:14

nu har den lige lagt en på skrivebordet mens vi skriver sammen...den hedder wwwB286.TMP

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 30-04-04 00:15

glemte at sige en vigtig oplysning...de ligger i roden...tror jeg det hedder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 00:17

Det lyder helt åndsvagt (altså ikke dig)

Du må nok hellere besøge www.spywarefri.dk alligevel.

Ikke at de gør nogen skade da det er en tmp fil - men hvor f... kommer den fra.

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 30-04-04 00:19

ved det godt..mystisk....og jeg plejer at have rimeligt tjek over det....startede i tidernes morgen med zx81..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 00:20

Det er sikkert fra programmer du ikke har lukket - altså nogen der stadig er åbne - de burde forsvinde når du lukker programmet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 00:22

Har du nogle billedbehandlingsprogrammer, scannere, fax o. lign. du arbejder med.
Den slags kan godt finde på at lægge en temp fil i root hvis det bare er blevet afbrudt uden at være færdigt.

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 30-04-04 00:33

tja...det er da en mulighed...jeg har et tv kort og bruger min skærm som fjernsyn..

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 40 point
Dato : 30-04-04 00:35

Der har du nok miseren - men uanset dette gør en tmp fil ingen skade.

Ellers et besøg på www.spywarefri.dk (det gør garanteret heller ingen skade)

Godkendelse af svar
Fra : OleP

Dato : 30-04-04 00:41

Tak for svaret refi....det må være det..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 00:43

selv tak -

God Nat og sov godt