/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
malke eller ryste
Fra : eddie_skov
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 28-04-04 22:27

Er ved at lave en undersøgelse blandt de mandlige brugere her på kandu.
Undersøgelsen går i al sin enkelhed ud på ... er du en person med ulige endetal i dit personnr. så skal du svare på om når du har været på toilettet og tisse, om du så MALKER tisseren eller om du RYSTER tisseren.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-04-04 22:31

*LOL* må jeg svare??.....på minmands vegne altså?*GG*

venlige hilsner
Mango (Q)

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 28-04-04 22:31

Begge dele siger ahtn's mand, kan man stemme for det ?
det er jo den eneste måde du kan få det hele med.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 22:32

Jeg vil lige tænke over om jeg vil svare her på kandu.
"Alt hvad du siger/skriver på kandu.dk, kan og vil blive brugt imod dig resten af dine dage på dette forum"

Mordex.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 22:32

haha...alle mænderne ser vist fodbold

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 28-04-04 22:32

>> hmm mango neeeeeeeeeeeeeej kun din mand der må svare

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-04-04 22:34

Mordex..du må være skorpion...!!

Der er nok ingen der vil komme og dunke dig oven i hovedet og sige..du er anklaget for at ryste tisseren...det må man ikke..det strinter på gulvet...*GG*
Sus

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 22:34

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-04-04 22:34

øv eddie...jeg VIL...nææh fodbolden er da overstået..og JEG så altså også fodbold..*hmppf*

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 22:35

Og nej......... jeg er ikke skorpion......... jeg er løve......

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-04-04 22:39

Mordex..hmm oki...så skidt da*LOL*

Min mand gør altså begge dele..hi hi nu svarede jeg aligevel..nemlig som ahtn siger: ellers får man jo ikke det hele med....
Meeen jeg tænkte på..man kunne udvide spørgsmålet, og spørge: hvor mange tørrer tisseren?..det har jeg altså lært min knægte...

Sus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 22:39

De værste "svinere" er dem som ryster den før de er helt færdige!!!

Kommentar
Fra : uro

Dato : 28-04-04 22:50

>udnskyld men kunne ikke dy mig,
men der er også dem der tisser ved siden af..................... Frk. uro

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 28-04-04 22:50

Hey!!! Det er sgu et mandespørgsmål det her! Gå ind og leg med jeres dukker!!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 22:51

>>uro
Ikke dem der sidder ned.....

Kommentar
Fra : uro

Dato : 28-04-04 22:52

- Er smuttet

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 28-04-04 22:52

er nu temmelig chokeret over så godt tøzzerne er inde i deres mænds tissevaner

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 22:52

Dukker? er du sikker på stavningen af dette ord

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 28-04-04 22:54

og mango lad så din mand svare på det her spørgsmål, så kan du se din fodbold i fred og ro.... der er jo omkamp nu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-04-04 22:54

Kan ikke tisse når alle pigerne kigger på

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 22:58

jeg mener seriøst, at alle mænd burde sidde ned når de tisser
Og de må gerne tørre den af, som Mango har lært sine drenge! hvis ikke de gider det, burde de få en form for bødestraf...Rengørring af badeværelset to gange i ugen!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-04-04 23:08

creamgirl..hmm tjaah..men vi gør det jo bare om igen..for jeg har endnu ikke oplevet at min mand kan gøre det som jeg gerne vil have det gjort*GG*
sus
ogja..gu er vi da inde i vores mænds tissevaner..går sgu da op og ned af dem *GG* ..og de lukker jo ikke nødvendigvis døren fordi de skal tisse vel ?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-04-04 23:11

Off Topic:

Smider lige en lille advarsel herinde, for der ser ud til at der gang i den herinde

Pointfusk, så pas på disse brugere http://www.kandu.dk/dk/spg/39559 ....bare så I ikke bruger en masse tid på dem fremover

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-04-04 23:12

Hmmm!!! Jeg tror vist jeg gør begge dele!! Først malker jeg og så ryster jeg den lidt, men må lige ha et par forsøg mere før jeg kan komme med den endelige dom

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 23:19

[citat]
hmm tjaah..men vi gør det jo bare om igen..for jeg har endnu ikke oplevet at min mand kan gøre det som jeg gerne vil have det gjort*GG*
[citat]

haha..jeg håber det er rengørringen af toilettet du mener mango! Jeg vil nemlig ikke bryde mig om at aftørre andres penis

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 23:20

Hvorfor går der ged i disse citater. Jeg har slet ikke sat det sidste i en citatboks?
Undskyld det nærmer sig spam!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-04-04 23:29

Kan man ikke bare tømme karteteret. ???

Nå ellers malker jeg og bruger et stykke toiletpapir, ryster aldrig, så flyer dråberne jo ukontrolleret rundt.

Hænderne vasker jeg først(den skulle jo nødigt blive beskidt)

Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : Wile

Dato : 29-04-04 00:22

I kender vel godt den med:
Shake it once - that's fine
Shake it twice - that's okay
Shake it three times.... You're playing with yourself

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-04-04 06:03

Olfert kom op til lægen, fyren var helt blåsort.
Lægen kunne, bortset fra farven, ingen fejl se--stikker Olfert et glas kalktabletter--3 om dagen --kik op om 14 dage.
14 dage senere ser fyren pæn og naturlig ud--fint siger lægen, så hjalp tabletterne??
Næh-siger Olfert, dem tabte jeg på vejen hjem, men om aftenen var jeg på værtshus og da jeg var ude for at tisse, stod jeg ved siden af en fyr, og han rystede den da han var færdig, så det er jeg også begyndt på.
Ja selvfølgelig siger lægen forbavset, men hvad har det med helbredelsen at gøre?
Tjaah-- siger Olfert--jeg plejede at vride den.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 29-04-04 07:03

Jeg må sige der er kommet mange fine og spændende svar på om der malkes eller om der rystes

Skal jo have lukket tråden og syns at det bedste svar er kommet fra Ted, så jeg beder om opbakning til at han score pointene for sine svar ...

Hey!!! Det er sgu et mandespørgsmål det her! Gå ind og leg med jeres dukker!!!

Hmmm!!! Jeg tror vist jeg gør begge dele!! Først malker jeg og så ryster jeg den lidt, men må lige ha et par forsøg mere før jeg kan komme med den endelige dom

Kommentar
Fra : louise12345

Dato : 29-04-04 08:22

Er en mand en mand når han sidder ned og tisser??
Det må da også være en klam fornemmelse, når spidsen bliver dyppet i kummen...
Mine dukker tisser ikke, har jeg lagt mærke til.
Mvh. Louise12345

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 29-04-04 08:30

louise husker du at vande dem ?

Kommentar
Fra : louise12345

Dato : 29-04-04 08:37

Ups, Skal man det?
Bortset fra det, så står min mand op. Han malker først og tørrer af.
Jeg skal lige ud og vande alle dukkerne.
Louise

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-04 08:43

Jeg malker den ...Længe ....

hav en god dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 29-04-04 08:47

hmmmmm sune er sikker på du er et legebarn

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 29-04-04 09:00

...haha SUNEwich (gør de fleste ikke det.................???????????)

MVH

Godkendelse af svar
Fra : eddie_skov

Dato : 29-04-04 12:03

Tak for svaret tedd.