/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Wolf camper - rygsæk
Fra : jongwoo
Vist : 950 gange
290 point
Dato : 28-04-04 22:08

Er der nogen der har erfaringer med wolf campers rygsække af typen Wolf 85?

Hvis ikke hvad kan I så anbefale man skal købe?

Mvh.
Jongwoo

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 23:04

Så vidt jeg ved er Wolf noget af det bedste der kan fås.

Med hensyn til modellen, skal du kigge på din størrelse og om du er mand/kvinde. Der findes foreskellige til mænd og kvinder.
Du skal desuden lægge mærke til hvordan den er bygget, om syningerne er "lamineret" (tror nok det kaldes sådan),
om de div. dele er plastik, og i det hele taget om det er netop den model og størrelse du skal/kan bruge.

Alt i alt, så gælder det om på hvad den skal bruges til og om pengene har nogen betydning. For hvis du har råd, er Wolf det bedste bud....

Mordex.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 09:12

Hejsa
Hvad med at kigge, eller spørge hos BackPacker - Magasinet for rejsende med rygsæk http://www.backpacker.dk/
Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 290 point
Dato : 04-05-04 21:58

Min lillesøster rejste jorden rundt for nogle år siden i ni måneder og havde en Wolf med sig på HELE turen uden NOGEN SOM HELST defekt på den. Da hun kom hjem solgte hun den og fik næsten det samme for den som hun selv havde givet for den brugt året før.
Så du får foruden en KANONGOD rygsæk også én som holder prisen.

God tur!!!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : jongwoo

Dato : 11-05-04 17:30

Tak for svaret pallenoc.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 12-05-04 10:31

Tak for din accept..håber du får STOR glæde af din Wolf!!!

God sommer!!!

Mvh
Palle