/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Digte/Vers
Fra : Nullemus
Vist : 3139 gange
100 point
Dato : 28-04-04 16:53

Hej

Er der nogen der ligger inde med et digt eller vers der passer til en konfirmation?
Eller måske et sted hvor jeg kan finde et.

Håber i kan hjælp

Hilsen

Nullemus

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 28-04-04 17:37

prøv at se de forskellige digte og vers igennem - både af lystige viser og se i de andres gemmer fra konfirmation gennem tiderne- der er mange muligheder der er jo også biblioteker som kan hjælpe dig.,

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-04-04 18:07

http://www.festsange.dk/sange.asp
Her skulle da være nogle muligheder

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 28-04-04 18:30

Nullemus:
Jeg har i sin tid skrevet en sang inspireret af Poul Henningsen-sangen: ABCD til min nieces konfirmation.
Den er ikke personlig og kan bruges til enhver konfirmationsfest.
Den er blevet kopieret mange gange siden af venner og bekendte.
Hvis du er interesseret, mailer jeg den gerne til dig

frieda

Kommentar
Fra : Nullemus

Dato : 28-04-04 20:05

Det er ikke lige det jeg er ude efter.... Mere noget i retningen af nogle "Vise Ord".... Noget i retningen af hvad der står i de forskellige kort til konfirmation....

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 28-04-04 20:22

Prøv at kikke på de forskellige kort kan ikke huske hvor man kan se det. prøv at gå ind i google.

Accepteret svar
Fra : Becuzz

Modtaget 100 point
Dato : 17-05-04 22:11

du har sikkert allerede været til den konfirmation, men alligevel :

http://www.lionwoman.dk/klogeord.html

Godkendelse af svar
Fra : Nullemus

Dato : 18-05-04 13:42

Ja det har jeg, men din besvarelse er alligevel det bedste..... Tak for svaret Becuzz.