/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Billeder på hjemmesider?
Fra : OleP
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 28-04-04 13:30

Hejsa..Hvorfor vil min internet explorer lige pludselig ikke vise billeder når jeg er inde på diverse hjemmesider...det plejer ellers altid at fungere?...(har været inde i indstillinger og sætte alle sikkerhedsniveu på LAV..men det hjælper ikke en fis)
På forhånd tak for hjælpen..

PS jeg har zonealarm,pest patrol,norton antivirus og popup killer kørende...er det der problemet er?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-04-04 13:39

Har du prøvet at genstarte .. det har løst lignende problemer hos mig.
/ PG

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 28-04-04 13:47

har lige haft det samme problem prøv at deaktivere din firewall.
det løste midl problemet

ib.

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 28-04-04 13:50

Hejsa..jeg har både prøvet at slukke ALLE kørende programmer....hjælper ikke...og har genstartet massere gange uden held..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 13:54

Har du alle nyeste opdateringer - ellers hent dem først.

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 28-04-04 13:58

Det vil jeg prøve at gøre..
Det er godt nok windows 98 jeg kører og mener at jeg har hentet alle opdateringerne..og den har fungeret upåklageligt indtil for at par dage siden....men prøver lige igen for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 14:01

God ide.....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-04-04 14:39

Prøv at kikke i funktioner->internetindstillinger->advanceret. ->
Find multimedie, og afkryds vis billed.
Natmadn

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-04-04 14:40

Prøv at kikke i funktioner->internetindstillinger->advanceret. ->
Find multimedie, og afkryds vis billed.
Natmaden

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 28-04-04 18:33

din firewall fjerner hvad den tror er reklame-biller/banners.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 28-04-04 18:33

reklame-billeder FFS! </red eyes>

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 28-04-04 18:46

Hejsa...
Det hjalp desværre ikke med opdateringen...og selv om jeg inde i internet-instillinger/avanceret og sætter alle sikkerhedsniveauer på lav og siger den skal vise billeder og film og alt...slukker mine firewalls og diverse programmer ned....så hjælper det IKKE for der er stadig fejl på samtlige hjemmesider jeg er inde på...så nu gør jeg det på den hårde....og besværlige måde....formatering af hardisk og ny installation af windows...
Tak for jeres svar/ideer til problemet

Accepteret svar
Fra : Coliniiii

Modtaget 100 point
Dato : 28-04-04 21:10

Hej Ole P
På internet explorer Funktioner>internet indstillinger>avenceret>Brug rullergardin og tjek at Billeder har en flueben ??

Hilsen Colin

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 28-04-04 22:56

Hej..jeg er ikke startet med at formatere/installere endnu men har været inde og kikke som du skriver....funktioner/internet instillinger/avenceret/..men der er ikke en der hedder brug rullegardin.....kan det være pga at jeg kører win98?..det eneste der er er under multimedier/vis billeder...og fluebenet er sat til...
Det er kæmpe irriterende at faktisk alle hjemmesider laver fejl...der hvor der skulle have været billeder eller iconer er der bare en hvid frikant med et rød kryds...eller også står der siden kan ikke vises....ØV..

Godkendelse af svar
Fra : OleP

Dato : 29-04-04 16:20

Tak for svaret Coliniiii...men det har desværre ikke hjulpet...sååå der er kun den hårde måde...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-04-04 20:38

Det var da ikke så godt, men hvorfor giver du point, til en tilfældig ny ankommende,
som oven i købet giver dig samme svar som jeg gjorde tidligere, og det har jeg lige betalt
10 point for at se
og hvorfor lukker du spørgsmålet når du ikke føler at du fik hjælp.

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 29-04-04 23:32

Til Natmanden..
Jeg er desværre ret ny og ikke rigtig klar over point-systemet....(sorry)og så var det at jeg havde læst at man helst skulle lukke strengen når man var tilfreds med svaret...og jeg troede at man skulle acceptere det den sidste der havde svaret en`...men det kan jeg godt se nu...at det ikke var sådan man skulle gøre...og tak for at gøre mig opmærksom på det...