/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem er ældst på Kandu ?
Fra : Tulletine
Vist : 725 gange
111 point
Dato : 27-04-04 21:50

Hej,
Hvem af nuværende brugere har været her længst på Kandu.dk ?
Tillægsspørgsmål: Hvorfor har du det brugernavn som du har her på Kandu ?

Hej igen
TulleTine (Tulle mit kælenavn da jeg var barn og Tine, ja det er mit fornavn IRL)
Første login: 31.07.2001

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-04-04 21:59

Hej.
Jeg har været på kandu siden 03.05.1903, men da vi skiftede århundrede, kunne kandu ikke regne det ud længere, så det blev derfor til 2003..........

Da jeg loggede ind ønskede jeg at mit nick skulle være Brabus men det var optaget...... Brabus er min ynglingsbil.....
Mordex betyder............ tja.... det er en anden ting jeg godt kan lide, som jeg ikke vil ud med...

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 22:15

Prøv at se i stattestikken der kan du danne dig et indtryk ellers må du kigge på alle profiler for superbrugere
mvh Sune ..........Sunowich da sune var optaget og jeg syns der der wich klinger godt feks.Tullewich eller tinowich

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 22:15

Hej Tulletine.

Jeg har været her siden igår. Mit brugernavn? øh jo ser du- jeg er blevet kaldt Creamy siden gymnasietiden, grundet en fest med noget flødeskum, som er en historie jeg skal forskåne dig for

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-04-04 22:17

Frøken nysgerrig, det fortæller jeg ikke.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-04-04 22:17

Aner det ikke, men det er i hvert fald ikke mig
Brugernavn??? sorry--ville blive genkendt af FOR mange
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-04-04 22:22

Hejsa Tulletine

Vi to har næsten været her lige længe,min første logind var 23.06.2001
Så vi er nok en af de ældste herinde

Briani hvorfor jeg prøvede med Brian men den var optaget,så puttede jeg en i med,og den var ledig.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 22:32

Det er ikke mig. Jeg har kun været her siden 24.11.2003.

Navnet er fra et tidligere firma vi havde i Tyskland - Ikke at forveksle med et reservedelslager i Kbh.

Men sådan er der jo så meget.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 27-04-04 22:36

Jeg har været her siden 14.06.2002. Navnet, ja det er mine initialer.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 27-04-04 22:42

01.03.01 Tjah tiden går

R.J.S.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 27-04-04 22:49

er vist stadig "newbee".
webgun. det bruger jeg overalt! iøvrigt et godt navn ikke???

Mordex.
hvad med 600SL Brabus.
6 liters V12 med 509hk.
0-100km/t på 4,5 sek.
topfart 309 km/t.
er dog mere til Hartge,Alpina og ikke mindst Haahann.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-04 22:50

Hej Tulletine

Jeg havde 2 års jubilæum her forleden (var der en sød bruger, der gjorde mig opmærksom på, med et tillykke )

Toupie er fransk og betyder snurretop og det passer fint til mig

// Toupie

PS: velkommen til alle de nye

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-04-04 22:54

Hej

jeg kan se jeg ikke har været her længst kun siden 23.10.2002

og mit nick olefahnoe

tja jeg hedder ole fahnøe munksgaard

men ø virker ikke altid på nettet så derfor et o

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-04-04 23:03

>>webgun
Der er denne her: SV 12 Biturbo, 640hk., 1.026NM ved 1.750omdr/m., elektronisk begrænset til 310km/t.
De har jo også deres sedan´er E der når 330km/t.

Alpina er også en pæn bil, men efter min mening er der lidt mere stil over en Mercedes end en sølle BMW
Brabus er også hurtiger end Alpina
De to andre firmaer har jeg ikke hørtom. Måske lidt om Hartge, men ikke det store. Så ingen mening om dem

Mordex.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 23:26

Jeg sidder bare og venter på den historie om Creamygirls flødeskumsfest

Mit navn?? Det hedder mit firma

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 23:57

Næ nej Better_Performance...den historie kan du få den dag jeg bliver medlem nummer et..haha!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 23:59

Hvor gammel er din mor BP - kan det betale sig at vente

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 00:00

Bravo refi.........
Små 38.000 point på under et halvt år???????
"Få dig dog et liv mand"

Godt gået

Mordex.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 00:02

Åh nej Mordex. Det udtryk er bare så klamt!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 00:03

Hvordan kan man se, hvor mange point de andre brugere har?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 00:07

Under statistik og "Mordex" - Det må være de gode svar

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 00:17

>>creamygirl
Derfor var det lavet i " "
Vi/I snakkede jo om det i går.........

>>refi
Du er jo bare dygtig
Utroligt..............

Mordex.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-04-04 00:26

Creamy

Hvis jeg får historien er du hermed forfremmet til nummr 1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 00:33

Vi hænger på

Kommentar
Fra : technet

Dato : 28-04-04 01:23

technet = ?????????

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 28-04-04 06:07

Hej Tulletine
Er der nogen specielt anledning til at du vil have opklaret dine spørgsmål, eller bare ganske almindelig nysgerrighed.

Jeg vil da godt svare på det:
maya123 har været mit nick på hele nettet i 9-10 jeg startede på det allerførst skib på jubii og et enkelt lille forum. Den gang kunne man vælge og vrage af nick navne, intet var optaget *GGG* Jeg kunne godt bare have taget maya uden 123, men min søster havde et nick med et tal bagved og så ville jeg også have. Nu vil jeg ikke af med mit nick, som snart har ti års jubilæum.

På kandu.dk siden 23-12-2001 og fik ingen gave ved mit 2 års jubilæum.

Og nej, man kan ikke læse meget om folk ud fra statestikken, den tæller jo kun superbrugere og deres point. Der er sikkert brugere der har været her længe.

God dag til alle fra maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 28-04-04 06:08

der skal stå 9 - 10 år, forståes.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 28-04-04 06:31

2.1.2003 ... som tiden går.
frieda .... hedder min hankat
Vi ønskede os en hunkilling og fik frieda foræret. Da "hun" var nogle måneder gammel, gik vi til dyrlægen, for at "hun" kunne få de obligatoriske vacciner. Ved samme lejlighed spurgte min mand, hvornår hun skulle steriliseres.
Dyrlægen kiggede på os, på frieda, grinede og sagde: I mener kastreres.

Siden har vi fået en hunkat, hun hedder Frodo"

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 28-04-04 06:36

Der burde måske være en fortegnelse der tager alle brugere med, men det er nok for omfattende
Jeg har først meldt mig som superbruger sidste år, startede som alm. bruger (flittigt, hvis nogle kan huske).

Det der gør kandu.dk til et godt sted for mig, er mangfoldigheden, der er jo stort set ingen grænser for hvad man ikke kan spørge om. Fra flødeskum til slægstforskning.

Jeg husker dog tonen som bedre/høfligere i starten og at de fleste kom med meget relevante svar og ikke bare nogle måske'er og links. Problemet med links uden vejledning, er at man ikke aner hvad man så skal, når man sidder med en engelsk eller tysk side

Det kan så være min menneskelige alder (50), der husker forkert....

Hvis man gerne vil vide hvorlænge en person har været på kandu.dk må man trykke på brugernavnet og ofte står der ikke andet end første login og i profilen er der helt tomt eller der står næsten intet. (Jeg er så nysgerrig). En alder og en lille smule mere om personens baggrund kunne jeg godt tænke mig.

Generelt er jeg tilfreds med kandu.dk men bruger dog også 4-5 andre fora. Hvad man ikke kan få at vide det ene sted kan man sikkert det andet. Alle svarere burde tænke lidt på at vi har forskellige alder og baggrund, nogle har lettere ved at forstå en tekninsk forklaring end andre. De er så gode til noget andet osv.

Nå det bleve en lidt længere udredning, Tulletine

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 28-04-04 06:54

Igen
De 5 øverste på statesik har følgende login:

Det gør dem jo ikke til de ældste brugere af kandu, men bare til pointsamlere og det er også ok. Det er jo en del af konceptet, men altså kun en del og ikke hele kandu.dk

Nu skal jeg nok stoppe for i dag.

By by fra maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 28-04-04 06:59

SKELMOSE fører i denne tråd.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-04 07:25

Citat
Status Værdi

Første login 25.05.2003
Ledige point 225
Superpoint 28403

--------------------------------------------------------------------------------

Stillede spørgsmål 87
- Heraf ubesvarede 2
- Heraf afventende 0
- Heraf besvarede 85

--------------------------------------------------------------------------------

Besvarede spørgsmål 332

--------------------------------------------------------------------------------

Tips skrevet 41
- Heraf færdig bedømt 41
- Heraf ikke bedømt 0

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-04-04 08:18

Maya123

Du har helt ret, login datoen kan man ikke helt bruge til noget...ikke fordi det er pointsamlere men fordi mange gennem tiden har skiftet nick, så reelt har de været her i længere tid end deres login antyder

// Toupie

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 28-04-04 08:39

Omvendt Tropie
Superpoint kan man ikke bruge som måling
*GGG*
Det må være den nuværende login dato der er gældende.
MVH maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 28-04-04 08:42

undskyld Toupie Det skal da staves rigtigt.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-04-04 09:16

Tjahhh! Så må jeg jo tilhøre den yngre generation... selv om dåbsattesten vil afsløre noget andet
Hvad er tid? Tænk sig, hvis vi nu var bosat på en planet, hvor et år bestod af 24 måneder, ja så.... resten af historien skal jeg nok forskåne jer for - men alder er relativ. Frygt ingen alder, men derimod en tilstand!!
Hygge...
Søren 07.02.2003

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-04-04 09:36

CLAN:
Tror da vist du skal oprette en tråd under filosofi

Maya123
Misforstod dit indlæg men er med nu

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-04-04 09:43

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-04-04 10:08

Ups! Glemte jo helt at besvare
Citat
Hvorfor har du det brugernavn som du har her på Kandu ?

CLAN har intet med skotter, sækkepiber, kilt eller højlandet at gøre. Det udspringer af vores børns navne (i fødselsorden). De hedder CLaus og ANita... de er nu ikke længere "børn" da de er hhv. 22 og 20

Accepteret svar
Fra : maya123

Modtaget 111 point
Dato : 28-04-04 10:20

Bare ok Toupie

[hør]
Mange har i gennem årerne spurgt om de 123 efter mit nick var min alder og til det har jeg svaret ja.....klart, erfaringsmæssig er jeg 123....50 eller 123, det går vel ud på et. Faktisk har jeg den bedste alder i mit liv og det er jo en god ting....

Desværre medfører det at jeg skal ind og sove til middag, snart.....så fortsat god dag til alle......
MVH maya123

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-04 12:34

Jeg er lidt småsenil og kan ikke huske hvornår jeg startede.
Emesen betyder MSN stavet på dansk (MSN messenger)
em siger M
es siger S
en siger N
eMeSeN
Og ham her får sig lige en smøg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 15:53

Jeg har lige opdaget, at jeg står som medlem nummer 163383.
Det kan da ikke passe...kan det??????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-04 16:01

Creamygirl >
Du skal først dividere tallet 4-5 for mange har flere profiler.
Og så har kandu nok ikke startet ved 0.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 16:11

Og så fjerne 50-60% for alle engangsbrugere.

Jeg tror ikke Kandu har meget mere end 4-500 aktive brugere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 16:36

Efter det jeg kan regne ud skuller der komme 10.000 nye brugere hver måned. (de sidste 4 mdr)

Det er rundt regnet 300 nye HVER DAG ???????????

Det lyder umiddelbart voldsomt....

Så om 20 år er samtlige husstande i Danmark medlem

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 28-04-04 20:33

Første login: 07.04.2002

-Croaks

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 21:02

Så skulle folk nu tage at slette deres profil når de forlader stedet.
Alle disse data fylder jo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 21:10

Det kan man ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-04 21:16

Mit nick? Læs her : http://kandu.dk/dk/spg/32226

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gitteih

Dato : 28-04-04 22:22

Var inde på denne side for første gang i går.
Brugernavnet er mine initialer.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 09:53

Gitteih, jamen så vil jeg da ønske dig velkommen på Kandu.dk

// Toupie

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-04-04 10:03

Hej ....

Jammen jeg vil da osse lige komme med lidt oplysninger så:

Har været her siden august 2002, brugernavnet kommer sig af min kæreste og hans unger kalder mig Fnoller, oprettede faktisk det som brugernavn noget før august, (mener det var i foråret 2002) men benyttede så ikke rigtig siden, senere på sommeren havde jeg så smidt mailen med passwordet væk, og var derfor nødt til, at oprette et nyt med det "lidt" fjollede -pige i enden.....

Karina

Kommentar
Fra : binky

Dato : 29-04-04 19:34

Jeg loggede på første gang 23.03.2004.
Min onkel havde en superklog politihund, som hed binky. Det var den ultimative hund. Så tænkte jeg, at det ene var lige så godt, som det andet, så jeg tog navnet binky.

mvh
binky

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 30-04-04 23:27

hvorfor kommer din hund (hvis du har sådan en) når du kalder.
Det kunne hænge sammen med at du har kaldt den den, et eller andet,
så længe kræet har levet, (tro endelig ikke at den forstår en skid af det du siger ),
Men det er rigtig nemt at henvende sig til et navn(spørg en hviken som helst papegøje).
Og hvem som hedder Lars, har fået lov til det, her på ´kandu´ f.eks?
Man kan blive nød til at være "lille hul i gummi"for overhovedet at være med nogen steder.
Så det med navnet hænger nok mange gange sammen med hvor mange numre man har lyst til at have hængende, efter sit eventuelle for, efter, eller kaldenavn,mit navn faldt bare så naturligt og helt uden numre, med andre ord ganske uden konkurrence.
hvad skulle jeg ellers have valgt ?
Mvh halvdum
Ps.
Og hvad skulle man ellers kalde sig, når man ikke ved en skid ?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 01-05-04 01:02

Tak skal du ha'

mvh
binky: -!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 01-05-04 01:07

Hej halvdum
Efter det du skriver, så vil jeg da tro, at du har fast arbejde som nedløbsrør, for når man er negativ, så går det ned af.
mvh
binky

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 02-05-04 12:17

Hej ½dum :0))

Det er da ret sjældent at nogle indrømmer at de har tomme sider, personligt, helt for mig selv altså, vil jeg da gerne erkende at der er visse ting her i livet, jeg ikke aner en døjt om. Heldigvis er der så altid nogle der ved noget om noget, så det hele er vel bare et spørgsmål om at spørge. Vær opmærksom på at der kan findes dumme svar.

Der er ikke nogle der er heldumme, de er bare almindelige uvidende og det er en ganske anden sag. Nu er det altså også stresset, eller kan blive det, hvis man skal sætte sig ind i alt hvad der foregår fra bananfluer til satelitskruer (ved ikke om de findes).
Som Danny Kaye engang udtalte:
Også den dumme har ofte en fornuftig
tanke - han mærker det blot ikke.

Eller Bertrand Russell:
Fejlen ved verden er, at de dumme er så
skråsikre på alting og de begavede så
fulde af tvivl.

Venlige hilsner fra maya123

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-05-04 12:31
Kommentar
Fra : maya123

Dato : 02-05-04 13:33

Hey MOLO
Ja ham viste jeg så lidt om
Fik dog lidt ekstra ud af linkene, tak for dem og god søndag.
MVH maya123

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 04-05-04 21:03

Tak for svaret maya123. Dejligt at du ikke bare gemmer dig bag dit nick men tør dele din hjemmeside og vigtigst af alt dine meninger - respekt.
Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 05-05-04 02:05

Takker TulleTine
Jeg bliver halvskuffet, når jeg trykker mig ind på en profil og der kun står 4 prikker eller sådan noget. Jeg er så nysgerrig.
Tanker fra maya