/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Hjælp! Hvilket bundkort??
Fra : Djkruntz
Vist : 515 gange
30 point
Dato : 26-04-04 23:47

hej!

Jeg står og skal købe mig et bundkort.
Men jeg har kigget på 2 forskellige..
Mit spørgsmål er så hvilket et der er bedst nå man nu engang er lidt krævende.
Mener da jeg ved hvad jeg går efter, men det er mest det med chipsættet som jeg ikke ved så meget om..
Hvilket af disse 2 kort har det bedste chipsæt:

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=43226
eller
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39596

?

Er mest til asus, men er der andre lækre kort fra asus som ligger under 700 der er bedre?

På forhånd tak!

Mvh, Djkruntz

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 40 point
Dato : 27-04-04 00:26

Personligt ville jeg vælge det første.....

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 27-04-04 22:27

jeg ville også tage via chipsettet

Kommentar
Fra : joatim

Dato : 30-05-04 13:31

regner du med at oc din computer???

for hvis du gør det så køb dette bundkort fra Abit http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38315 for det har bedre chipset og så oc det godt til prisen...

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 27-06-04 14:17

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke, at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerede mistet pointene....

Godkendelse af svar
Fra : Djkruntz

Dato : 09-02-05 00:54

Tak for svaret TQsen.