/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Strandslottet v. Ringkøbing
Fra : Queenie
Vist : 834 gange
100 point
Dato : 25-04-04 18:49

Er der nogen, der kender dette spisested/kro? Man skulle efter sigende kunne få hummer i massevis til en nogenlunde fornuftig penge .. Jeg kan ikke finde det nogen steder på nettet (adresse og telefon nummer) .. det skulle ligge et eller andet sted nord for Ringkøbing

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 110 point
Dato : 25-04-04 19:11

Jeg ved ikke om det kan være et af disse, men prøv at kigge, der er måske noget der kan hjælpe dig

http://www.krak.dk/

Klik branceinfo
skriv hotel i faggruppe
skriv strandhotellet i firmanavn
skriv Ringkøbing i by
tryk søg og derefter vis

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 25-04-04 19:43

Har fundet det Eller - ans fandt det i den anden kategori .. tak for hjælpen dajb .. det var et godt bud

Godkendelse af svar
Fra : Queenie

Dato : 25-04-04 19:44

Her er det rigtige sted .. du får point'sne alligevel fordi du gad kigge

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 25-04-04 19:44

Sandslottet
Anker Eskildsensvej, Nr. Lyngvig,
6960 Hvide Sande

tlf.nr 97 31 22 00