/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows MediaPlayer
Fra : myg
Vist : 405 gange
50 point
Dato : 25-04-04 12:23

Ganske kort: Hvordan fjerner man de sidste 8 viste ting under filer - og får den til IKKE at vise dem fremover?
Jeg kan ikke rigtig finde noget under funktioner/indstillinger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 13:32

Åbn MediaPlayer

Funktioner - indstillinger - beskyttelse af personlige oplysninger

Der kan du slette.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 25-04-04 14:57

Duer ikke i XP-versionen. Der findes det faneblad ikke. Jeg har det godt nok på mine 2000 maskiner, men denne maskine kører XP Home med Win MediaPlayer v. 8.00...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 15:02

Så læg en 9er ind - det findes på min Home

Kommentar
Fra : myg

Dato : 25-04-04 15:37

OK refi - opgradering er jo også en måde at løse et problem på. Jeg kan bare ikke finde 9'eren på dansk, så derfor efterlyste jeg en løsning i den version jeg havde!
Så må jeg vel nøjes med en engelsk ???

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 25-04-04 15:45
Kommentar
Fra : myg

Dato : 25-04-04 15:56

Jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke aner, hvor det er kæden hopper af.
Når jeg bruger dit link, finder jeg fint den danske version, men hvis jeg selv søger igennem, er der kun den engelske. Kan du ikke forklare mig, hvad du gør efter
http://www.microsoft.com/downloads/ ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 16:02

For det første er det den engelske downloadside du henviser til. Den danske er her http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=da

Så skriver du da bare player i søgefeltet og trykker søg - VOILA

Kommentar
Fra : myg

Dato : 25-04-04 16:09

Jamen - hvor svært kan det være

Jeg lover at gøre mig mere umage fremover og prøve at se, om jeg hurtigere kan få øje på skoven mellem alle træerne !

Hilsen myg

Godkendelse af svar
Fra : myg

Dato : 25-04-04 16:11

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 16:14

Selv tak og fortsat God Søndag