/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP remote procedure call
Fra : basil28
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 23-04-04 18:12

Har installeret nyt bundkort nye ram og ny processor, og alt det der ellers er sat på kortet har virket fint hidtil...

men nu er pc'en begyndt at lukke ned af sig selv og den kommer frem og siger proceduren, remote procedure call sluttede uventet ?????

hvordan i hele hule h....... for jeg den til at holde op.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 23-04-04 18:22

www.arlet.dk du har blaster ormen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-04-04 18:23

gå ind under Hvis du har fået --- besøg af blasterormen

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 23-04-04 18:24

Er HELT enig med tedd

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 23-04-04 18:26

jeg prøver :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-04-04 18:29

Ellers snak med arlet her Basil28, Det er ham der har lavet denne fremragende hjælpeside

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 23-04-04 18:33

Ja, vi slipper dig ikke får du er blaster fri...

Stillingen er lige pt.

Arlet - Blaster
264 - 0

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 23-04-04 18:43

arbejder på sagen, skal lige hente 47 opdateringer til xp da det er en helt ny install så det tager lidt tid... vender tilbage...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-04-04 18:45

Du skal faktisk gøre det her først, da du ellers risikerer meget mere snavs, men ok så er der da osse råd for det

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 23-04-04 21:43

avast kunne ikke finde den, og den fra microsoft krævede en update installeret så det er grunden til jeg opdaterer først

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 23-04-04 21:48

Ellers hent en hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 02-05-04 00:44

det var ikke blaster.. og løsningen blev at slå remote procedure call "fra" dvs bede den om at ignorere fejl, da fejlen skyldes en gammel HP Brænder som konflikter med XP.

Men tak for hjælpen, så blev den da testet for Blaster

Godkendelse af svar
Fra : basil28

Dato : 02-05-04 00:45

Tak for svaret tedd. eller hjælpen... du får pointsne fordi du kom først ind...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-05-04 00:54

Ok!! Så lærte jeg da noget nyt Tak for det!